Inlägg från: Sam Ståhl |Visa alla inlägg
  • Sam Ståhl

Stayups nått ni tjejer gillar

Ett enkelt och träffsäkert sätt att få en outfit att bli så oändligt mycket mer spännande och tilltalande. Tungan ute 

Det är dessutom lätt tillgängligt, finns på välsorterade livsmedelsbutiker som exempelvis ICA Maxi och kostar inte många kronor heller. Mer effekt per krona till en outfit borde vara omöjligt!

Att välja stayupstrumpor och låta en partner få förmånen att upptäcka det är helt enkelt underbart.

Ni som har testat vet hur det funkar - varenda gång!
    Ni som av någon anledning ännu aldrig testat - gör det!!Glad

Lycka till 

• Sam Ståhl
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-06-11 21:12:17 följande:
    Håller med, köper dom handsydda. Silikonkanten gnager och skavar på låren.
    När jag ser kåtheten i hans ögon och bulan ihans byxor, är det värd det.  Lust föder lust, och det blir het och eldig sex.
    Intressant, handsydda! Glad

Var köper du dem?
    Hur är de annorlunda jämfört med vanliga från Twilfit, Lindex etc?
  • Sam Ståhl
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-06-12 20:36:17 följande:
    Jag brukar köpa dem på Marc & Spencer när jag är i UK.  Annars på nätet, Wolford är bäst och Falke har också mycket bra.  Kostar mer, men du måste betala för kvalitet.  Jag tycker iaf. det är värd det.
    Tack för svar.
    Wolford är verkligen fenomenala på att göra väldigt snygga strumpor och visst är det som du skriver - vill man ha bra kvalitet och fin känsla så innebär det också att det kostar mer.

Så är det med nästan allting. Min erfarenhet är att det ofta är bättre att inte köpa så mycket saker men när man väljer att handla så lönar det sig oftast att välja dyrare alternativ.

Det är bara att gratulera de som du väljer ut att få förmånen att få njuta av dina vackra strumpor på dig!Glad
  • Sam Ståhl

Eftersom ingen annan tar och gör trådstarten glad genom att lägga in en bild på det som önskas så löser jag det.

Håll tillgodo...

/ Sam.

• Sam Ståhl
    Anonym (Q45) skrev 2024-06-13 09:24:44 följande:
    Jag klär mig alltid mest för min egen skull.

För min egen skull gillar jag att ibland välja att bära Stayups, och ibland strumpor med höfthållare.
    Vid andra vardagliga tillfällen väljer jag av praktiska skäl att bära strumpbyxor.

Jag gör alltid valet främst för min egen skull.

Att välja att klä mig fint och sexigt ger mig själv mycket positivt i livet och det har gett mig många fina och sköna upplevelser.
    Ibland kan jag göra mitt eget val att bära nylonstrumpor för att min man, eller en annan man, uppskattar mitt val, vilket i sin tur också kan innebära fördelar för mig själv och ett väldigt enkelt sätt för mig själv att få uppleva något positivt.

Jag gillar av mina egna rent egoistiska skäl att uppmuntra och leda min man (och män) till sådant som ger mig själv härliga upplevelser. 

Det är mitt eget val.

Andra får självfallet göra sina egna val.

De praktiska problem som andra har beskrivit här gällande Stayups kan jag känna igen för många år sedan när jag började använda sådana.
    Då valde jag bort de som inte fungerade eller inte passade för mig.
    Men sedan många år, genom medvetna val, bl a något märkesval som tidigare nämnts i tråden, så har jag inga som helst sådana problem.

De som väljer att se negativt på saker och på livet, de som hellre föredrar det negativa i stället för det positiva, de som hellre väljer bort chansen att få positiva upplevelser,
    dessa har också rätt att göra sina egna val.
    Även om jag inte klarar att förstå deras val...
    Du är en klok person.

/ Sam
Svar på tråden Stayups nått ni tjejer gillar