Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Stayups nått ni tjejer gillar

Min fråga är kan ni tjejer ibland tycka om ha på sig stayups

Är nått jag tycker är fint på tjejen om hon ibland har på sig, men om man träffar någon tjej är det ofint fråga om hon kan tänka sig ha på eller
    ska man inte fråga
    Vill inte nån ska känna sig obekväm

Ni som är tjej är det nått ni tycker om och ni andra tycker ni om det på en tjej
    Lägg gärna in här nått på nån fina stayups ni tycker om bära eller tjejen ska ha

• Svar på tråden Stayups nått ni tjejer gillar
  • Anonym (Kille)
    Anonym (y) skrev 2024-06-11 22:58:53 följande:

Nej. Jag vill inte bära ett så ömtåligt plagg som går sönder efter första användningen. Dumt förslag och slöseri med pengar.

Värka vara fler som tycker det är snyggt, om ni har några ni tycker om se eller ha på visa hur dom ser ut
    Trodde fler tjejer tyckte om ha på sig men värkar inte det
  • Anonym (Kille)
    Anonym (y) skrev 2024-06-13 06:49:05 följande:
    Så dumt av mig att tro för ett ögonblick att detta var en seriös tråd av någon som faktiskt intresserade sig för vad kvinnor gillar att ha på sig i strumpväg. 

Borde förstått att det bara var ännu en billig runktråd för desperata incels i mammas källare Kräks
    Det jag undrar var om man skulle köpa nått fint till en tjej i det här fallet stayups vilka är bra och fina
    Ville gärna nån visar modell på det och var man kan köpa det och vad sånna kostar

Sedan är min fråga om man börja träffa en tjej när kan man fråga om hon tycker om ha på sig stayups
    Kanske inte man fråga första gången man träffas men är det förolämpande fråga om hon kan tänka sig ha på sig sånt
    Kan ju låta som man inte är intresserad av henne utan i kläderna
    Är bara nån jag tycker är fint på en tjej och har inget med att jag tycker mindre om henne oavsett om hon inte vill ha på sig det

Ni som är tjej när har ni fått frågan om ni kan tänkas ha på er
  • Anonym (Kille)
    Anonym (y) skrev 2024-06-14 00:27:32 följande:
    Negativt? Varför ska jag se positivt på att slösa dyra pengar på underkläder som inte håller och genast bildar maskor och liknande?

Och ni som säger att Wolfords skulle stå för nåt slags extra kvalitet - sluta ljuga.

Jag har köpt av det märket på H&M förut, ett par svarta strumpbyxor på 50 den, och gissa hur länge jag kunde ha dem utan att det blev en svart repa på dem? EN enda gång.
    Och nej, jag har inga vassa långa häxnaglar och är alltid försiktig när jag hanterar strumpbyxor och andra ömtåliga plagg. 

Varför ska män alltid föredra lågkvalitativa skräpplagg som inte ens är bekvämt för kvinnor att bära? Så trött på såna preferenser. 

Jag fortsätter bära mina svarta på 100-300 den eftersom de är fina (i mina ögon), håller god kvalitet och känns mjuka och bekväma att gå i. Prioriterar dettalångt framför vad nån man tycker för sin egen lystnads skull. 
    När ni pratar tjocklek på stayups vad menas, menar vad är tunt och vad är lite tjockare
    Ser man nån skillnad på tjejen när hon har tunna eller tjockare på
  • Anonym (Kille)
    Anonym (f) skrev 2024-06-16 23:20:40 följande:
    Mina brukar hålla ett tag. Men klart, jag bär dem bara ibland. De kostar inte så mycket heller.
    Vet det fins stayups som har smal eller bred kant där uppe,

Tycker dom som har bred kant är finare men är det nån skillnad för er tjejer som bär dom och är det okej att bara ta på sig sånt när man vill ha sex och göra det lite roligare, visa gärna nån modell ni tycker om
  • Anonym (Kille)
    Anonym (f) skrev 2024-06-17 08:45:31 följande:
    Jag använder tjockare strumpor, men tunnare stayups, stayups är något jag mest använder om jag ska gå ut/på dejt/sexuella sammanhang. Naturligtvis inte i trasiga stayups.
    Jag tycker det är finare när stayups är lite tunnare,är lite mer sexigare men är det nån skillnad för er tjejer att ha på sig, käns det annorlunda tunna eller tjocka

Bruka nån ta på sig stayups bara för att ha sex, menar att pigga upp lite och vill vara fin
Svar på tråden Stayups nått ni tjejer gillar