Mäns behov av porr
Kan någon bara förklara för mig varför män har sånt stort behov av porr?
Man lever i ett bra samboförhållande, man har ett bra sexliv, men ändå kollar man in andra tjejer på snusk-sidor?
Varför gör män så?
Kan någon bara förklara för mig varför män har sånt stort behov av porr?
Man lever i ett bra samboförhållande, man har ett bra sexliv, men ändå kollar man in andra tjejer på snusk-sidor?
Varför gör män så?
Kan det vara så att män inte kan göra två saker samtidigt..?
Dvs tänka och fantisera samtidigt som man drar i trumpetsnöret som kvinnor kan..Mycket lättare att bara kolla på bilder filmer..inte värre än så
Har vi ett bra sexliv så finns det inget behov av porr. Porr är ett onanihjälpmedel som reducerar tiden det tar att onanera.så det är ett substitut för sex.
Män är sexuella varelser. Män stimuleras av bilder.
Kan det vara så att män inte kan göra två saker samtidigt..?
Dvs tänka och fantisera samtidigt som man drar i trumpetsnöret som kvinnor kan..Mycket lättare att bara kolla på bilder filmer..inte värre än så
Män har tyvärr oftast en lägre emotionell förståelse.
Galet många kränkta nunnor i tråden. Någon ställer en fråga riktad till män. När männnen svara så blir kvinnorna arga. Va fan väntade ni er? Varför kräver ni att ha kontroll över era mäns känsloliv? Låter rubbat. Alla har rätt att bli kåt. Tror ni bögarna har samma tjafs för att deras partner kollar på bögporr?
Tycker det låter obehagligt med kvinnor som säger att de vet att deras män inte kollar på porr för att de är med varandra 24/7 och för att hon typ inte släpper honom ur sikte en enda sekund som nån här faktiskt skrev.. Tänk dig om det var omvänt , att en man skrev så om sin fru.. Red flag direkt , låter mer som en fånga än en partner. Jag älskar min kille och mina barn men jag skulle bli galen av att inte få en enda sekund ensam utan dom.
Annars tycker jag att det är ok om min kille kollar porr så länge det inte går ut över vårt sexliv och så länge han inte köper nått av nån (jag extraknäcker själv med att sälja videos och sånt så det känns fel att han ska ge ?våra? pengar till mina konkurrenter haha). När man har småbarn blir det ju inte alltid att man hinner eller orkar ha sex och då är det ju inte konstigt att han håller på med sig själv , jag gör också det ibland.
Det är väl om han hellre skulle runka till porr än att ha sex som det kan bli ett problem eller om det är ett beroende så det blir extremt mycket.. annars tror jag de flesta killar killar på porr faktiskt. Oavsett hur många här som säger att deras man minsann inte gör det.