-
Tack! Får hoppas på det!Nanathalie skrev 2024-07-21 13:27:40 följande:Dessa är helt supermegablanka för mig när jag inte är gravid så nej, tycker det där ser ut som en tidig graviditet!
-
Kommer absolut fortsätta testa. Tack!Snorkfrökenhär skrev 2024-07-21 20:46:46 följande:Jag har fått supersvaga streck på dom där och sedan fått mens några dagar senare. Men kan ju ha varit gravid och att det blivit en kemisk graviditet eller så var det spökstreck. Men dina streck kan ju helt klart vara på riktigt, jag ser och håller tummarna att strecken blir starkare om en dag eller två 😄🙏🏻
-
Jag har köpt tidigt test nu. Får se vad det visar.
-
Testa tidigt-testet var jättesvagt. Tror tyvärr att det är en kemisk graviditet den här gången och att mensen kommer snart.
-
Jättesvagt sträck igen.
-
Tack! Vi kommer avvakta lite och testa igen om några dagar för att se om det blir starkare. Jag vet ju inte när ägglossningen var heller så vet inte hur tidigt det är.Snorkfrökenhär skrev 2024-07-23 13:22:21 följande:
Jag har räknat fel, minns fel dag då ÄL var så BIM är idag och mensen dök nyss upp 😆 Lycka till ni andra och grattis till alla som plussat 🌸
Vad tråkigt! Hoppas att du plussar snart! 💖 -
Sladdis, grattis!
-
Det ska jag göra!Anonym (Sladdis) skrev 2024-07-24 11:25:07 följande:Tack!
Uppdatera gärna hur det går för dig ❤️ -
-
Det är tydligare i verkligen. Det har blivit tydligare, men inte jättemycket. Har kvar symptom också och tempen ligger högt.
-
Anonym (Sladdis)
Det är ett vanligt test. Inte testa tidigt.. -
Det orangea testet är testa tidigt och det röda är inte det. Nu tänker jag inte testa mer :)
Och som vanligt ser man det tydligare i verkligheten.
-
Jag kommer lämna tråden nu.
Grattis till alla som plussat!