Jag ber alla som kan svara om jag tänker fel
Hej, jag vill uttrycka min tacksamhet redan nu till alla som kommer ha ork att läsa och svara. Mitt mående är inte på topp just nu och jag har ingenstans att vända mig att få lite tips.
Jag är skild sedan 3 år tillbaka och har 2 barn. Efter skilsmässan träffade jag en annan man som också separerade och har barn sedan innan. Nu har vi varit ihop i 2 år, det har varit många upp och nedgångar, min psykiska hälsa har blivit så mycket sämre. Jag är sjukskriven för utmattning, kämpar med barnen så mycket jag kan. Problemet är att jag har hamnat i en destruktivt förhållande, när det går bra då är det bra, när något händer då är det extremt dåligt. Han pendlar konstant mellan kyla och värme, han är svartsjuk och försöker styra ganska mycket. Jag har en utbildning och fastanställning och klarar mig ändå bra. Min familj anser att han är världens finaste då han så klart köpt in sig hos de och visar alltid hur omtänksam han är framför de. De ser inte den bilden jag ser och vet inte vad jag går igenom bakom stängda dörrar.