• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:12:19 följande:
    Så du påstår att jag är feg? Att ta konsekvenser sbider och är jobbigt, då är man smart att försöka komma undan
    Ja du är feg. Det har inte med smarthet att göra att försöka komma undan konsekvenser av sitt pissdåliga handlande och attityd. Det har med ren feghet att göra för att man inte vill stå för det man har gjort.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    Anonym (Q) skrev 2024-07-08 23:03:20 följande:
    Ja det är oerhört förnedrande. Liksom det du gjorde mot din syster.
    Det förstår jag att det är Men förstår fortfarande inte varför folk vill/ önskar att jagmska få stryk i rumpan? Som sagt räcker slå till mi på armen
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Inget straff) skrev 2024-07-09 06:10:45 följande:
    10-20år eller längre, kanske din syster aldrig förlåter dig. 
    Sålänge? Hur ska man orka vänta?
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-09 06:36:39 följande:
    Du försöker ju ljuga för dig själv att du är vuxen.
    Hade du varit vuxen så hade du aldrig ställt den frågan. 

Hade du varit vuxen och mogen som du försöker inbilla dig själv och andra så fattar du att det är upp till din syrra att avgöra, då det var henne du bedrog och sårade. 
    Men hon är så hård. Jag ljuger inte jag är vuxen 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-09 06:44:51 följande:
    Ja du är feg. Det har inte med smarthet att göra att försöka komma undan konsekvenser av sitt pissdåliga handlande och attityd. Det har med ren feghet att göra för att man inte vill stå för det man har gjort.
    Men alla är väl fega mer eller mindre?man vill ju inte fånget jobbigt för sig
    Tixter
  • Anonym (ta hand om dig!)
    Mia04 skrev 2024-07-09 09:48:46 följande:
    Det förstår jag att det är Men förstår fortfarande inte varför folk vill/ önskar att jagmska få stryk i rumpan? Som sagt räcker slå till mi på armen
    Kan det vara att din syster har tagit detta så hårt för hon är pryd o stel i sängen medans du är mer erfaren o utan tabu?

Jag tänker på det iom att du hade bl a analsex med hennes kille (han har troligen berättat för henne vad ni har gjort) o det utlöste/förvärrade agget mot dig,

Du är helt enkelt bättre i sänghalmen o det sved för henne.

Hur ser du på det?
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 22:48:19 följande:
    Jag bor ju redan hos morsan sedan en tid tillbaka 
    Bodde du inte hos en kusin? Har du flyttat tillbaka igen?
    Låg du med kusinens kille också?
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 22:49:17 följande:
    Ok, ja maMMS kanske är för snäll 
    Ja,det verkar hon absolut vara.
    Att ha regler för sina barn är inte att vara sträng.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 22:50:11 följande:
    Hur länge ska man ha det så här då?
    Läste du överhuvudtaget vad jag skrev tidigare?
    Att bli sviken så som din syster blev av dig kan ta flera år att komma över.
    För en del kan det tom ta en hel livstid.
    Hon kommer säkert inte straffa dig all den tiden.
    Men räkna med att hon inte vill ha med dig att göra på väldigt länge. Om ens någon gång.
    Och det är fullt förståeligt.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-09 09:56:27 följande:
    Men alla är väl fega mer eller mindre?man vill ju inte fånget jobbigt för sig
    Du menade ju på att du inte skulle vara det när du blev mer vuxen? Då skulle du ju ta ansvar och det ena med det andra.
Svar på tråden Har legat med min systers kille