• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 19:12:55 följande:

Eh, mer bekvämt att köpa saker så man slipper. 

Jag hade ljugit ja, men anser inte att jag varken är feg eller korkad.

Ja,precis. Och då hoppas jag att hon kastar ut dig så du kanske lär dig något.

Jo,det är du. Och det bevisar du med varje inlägg du skriver.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 19:14:57 följande:
    Det var absolut ingen våldtäkt. för stunden var det en väldigt trevlig stund, med otrolig orgasm. Det var efteråt det sved till ordentligt.
    Nej,exakt! Och då var det ju ett val.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-08 19:15:43 följande:
    Som sagt tänkte inte
    Nej,.bra att du erkänner det,i alla fall.
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 19:14:31 följande:
    Vad finns det att vara avundsjuk på,menar du?
    Jag är varken bortskämd eller slampig och det är jag nöjd med.

Blanda inte ihop mig med någon annan här.
    Jag tycker du kan ta det med de som har skrivit sådana saker.
    Jag har inte skrivit att jag ska ge dig stryk eller smisk eller så.
    Bara att jag tycker att du förtjänar de konsekvenser du får av din syster.
    Och det är inte det minsta omoget.
    Det är en normal reaktion på när någon sjunker så lågt som du har gjort.

För övrigt så har det inlägget du menar blivit borttaget,vad jag kan se.
    Jag är inte slampig.

Jag skrev inte att det var du som hade skrivit det heller. Skrev även att det är borttaget för att en omogen skit uttrycker sig hur som helst. Men hon hotade och önskade ge mig smisk och det värsta var att folk tryckte på gilla knappen, vilket visar hur omogna ni är.

Du har inte skrivit det själv men du tycker att jag förtjänar det och det är lika illa av dunat tycka det.
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 19:17:04 följande:
    Jaha,så det är helt ok att du sabbar för henne och hennes kille,'
    Men inte att din syster ger igen?
    Du ville ju ändå inte ha nån kille nu,sa du.
    Du borde nog fortsätta vara singel tills du har mognat nog att kunna ha ett förhållande,och inte är otrogen.

Ger hon mig något så får hon förvänta sig få tillbaka. 

jag bestämmer väl själv om jag vill ha ett förhållande även om jag skulle vilja vara otrogen?

Tixter
  • Anonym (Flerabarns mamma)

Visst ja kan ligga me killar som ja känner Men att ligga me min systers kille skulle aldrig falla mej in. Bästa är att hitta eget för din egna skull o ja jag kan förstå om din mamma o din familj kommer vara förbanad på dej. För bor killen me din syster el de har varit tillsammans länge så är d ännu värre Men syskonens killar rör man aldrig. Inte ens deras x. 

Jag brukar ej bry mej om att killen är i ett förhållande eftersom jag inte vill ha ett själv Men de är mitt val pga misshandel från kille förr därav ja ej vill ha dom mera än ibland. Du får kolla på privata marknaden om hyres o se om de finns nåt förstår att din syster inte vill ha dej hos sej 

• Anonym (Mimmi)
    Mia04 skrev 2024-07-05 10:28:15 följande:
    Lätt för dig att tycka då det inte är du som blir plågad.

oavsett, vad hon ser mig som sängar hon inte rätt att misshandla. Jag har hur ju sagt att jag gjorde fel men för det har hon som sagt ingen rätt att misshandla. Hade jag haft mycket fett på rumpan så hade det nog inte gjort så ont, nu har jag inte det och hade värk som satt typ i 2 dagar efteråt och kunde typ inte sitta. Man misshandlar inte något medvetet oavsett.  tar hellre det hon kallar mig för just nu har hon ett omg beetende. 
    Stackars, stackars liten. Hoppas att du lär dig något från detta.
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 19:20:20 följande:
    Nu tror jag du överdriver. Så hårt tror jag inte att hon sparkade.
    Och det vet du? Det var ingen lite lastning du trodde det utan rejäl och då har jag hög smärttröskel
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 19:21:30 följande:
    Ja,precis. Och då hoppas jag att hon kastar ut dig så du kanske lär dig något.

Jo,det är du. Och det bevisar du med varje inlägg du skriver.
    Och varför hoppas du det? Ska du kasta ut din dotter?

Alla är vi fega med något.
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-08 19:22:41 följande:
    Nej,exakt! Och då var det ju ett val.
    Ja, och? Det var ju skönt för stunden.
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille