• Anonym

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-16 16:30:50 följande:
    Som sagt alla gör fel och förmodligen större fel när man är ung. Jag är inget luder som särar för vem som helst. Detta var ett misstag 
    Nice! Förresten, hur gick det med ungen som du skulle ha i din förra tråd?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-16 16:37:47 följande:

jag är vuxen du vill inte bara se de

OBS! Hälften av gångerna!

Sjukt vuxet att bara vara en belastning för hela sin omgivning och behöva fundera på vem av dem man ska bo hos, faktiskt!
    Att dessutom tro att det är den som gjort fel som bestämmer sina egna konsekvenser är ju ännu mer vuxet!

Men sen är det ju också bara i hälften av inläggen som du faktiskt tycker att du duger själv.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:56:00 följande:
    Eh, vadå inte bara den kvällen? Nej, men hon måste ju också ta ansvar så relationen blir bättre 
    Hon förklarar ju för dig att hon inte vill? Fattar du inte?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:53:26 följande:

När det blir för mycket konsekvenser 

Det bestämmer inte du. Man kan inte göra bort sig och bestämma sina egna konsekvenser.

Nu får du bara tugga i dig följden av ditt frivilliga val.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-17 02:02:17 följande:
    Jag är inget sådant äckel bara för
    bara för att jag är kåt att jag valde honom medvetet. Det bara blev så. Jag särar inte för vem som helst, jag har även kk så även på krogen är jag försiktig
    Skitcoolt ju!

Hur går det med ungen som du skulle ha i din förra tråd?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-17 09:12:57 följande:
    Jag är mognare än du någonsin kommer bli
    OBS!
    Varannan gång!
  • Anonym

Ni glömmer att ts faktiskt är så vuxen att hon har ett eget, mycket moget liv som hon tagit hand om utan systrar eller morsor och till och med klarar av så jävla basala saker som att ha ett boende. Det är vuxet om något!

Otroligt självständigt att böla omkring bland släkt och bekanta för att andra ska sätta tak över huvudet på en när man slängt ut sig själv från det förra stället. Precis så gör en vuxen!

I förra tråden förklarade hon också hur restriktiv hon är med vilka hon släpper in mellan benen och att hon minsann är dygden själv!
    Även det ser vi här exempel på nu.

Förresten - Hur gick det med ungen som du skulle ha i den förra tråden?

• Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-18 10:40:33 följande:
    Nej, det är bekvämare att slippa undan. Men du kanske inte förstår de?
    Vuxet som fan faktiskt!
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-18 10:40:33 följande:
    Nej, det är bekvämare att slippa undan. Men du kanske inte förstår de?
    Sa du inte att du inte är feg, förresten?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-17 23:05:53 följande:
    Det gör hon visst?.

varför tar ansvar för det efteråt det känns obehagligt? 

Bara för jag inte hjälper till hemma
    så behandlar dom mig inte som en bebis. Jag är vuxen och mogen så du kan vara snäll och sluta låta som om man vore en barnrumpa.

Du känner som sagt inte mig och du vet inte vad jag gör och har gjort för andra.
    Men HELA din argumentation, ALLA dina ursäkter har ju ifrån början varit att du INTE är vuxen!
    Att du är "ung och dum", måste få vara lite slarvig, lever "busliv", andra kommer inte ihåg hur det är att vara såhär fartfyllt ung och obetänksam osv?
    Att du är ett litet skräp i månniskans historia och saknar varje spår av mänskligt värde. Inte ens ett hem hade du.

Det var ju förklaringen på allt?

Gäller inte det? Har du ljugit?
    Var du nu vuxen, mogen och medveten men hoppade ÄNDÅ i säng med honom? Det är ju fan så mycket värre!

Hör ni?! Hon gjorde det FAST hon är vuxen och mogen nog att fatta egna beslut!

FYFAN!
Svar på tråden Har legat med min systers kille