• Anonym

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-11 10:02:18 följande:
    Jag valde inte som sagt utan jag tänkte inte alls. Det är skillnaden. De flesta i min tråd har har vart kvinnliga löner och förstående att andra kvinnor önskar att någon annan kvinna blir misshandlad 
    Göttig svenska!
    Och då är det ändå det som du kan bäst.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-11 10:02:18 följande:
    Jag valde inte som sagt utan jag tänkte inte alls. Det är skillnaden. De flesta i min tråd har har vart kvinnliga löner och förstående att andra kvinnor önskar att någon annan kvinna blir misshandlad 
    Du har ju flera gånger påtalat att alla är elaka osv? Är nu de flesta snälla löner istället? 
    Varför fortsätter du med varannan-argumenten?
    Ljuger du?
  • Anonym
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-11 10:39:37 följande:
    Varför "behövde du bli knullad den kvällen"? Varför av just syrrans pojkvän? Har du någon sorts mindervärdeskomplex gentemot syrran? Avundsjuk på det hon har så du måste förstöra för henne och sen skylla på att du är ung (och dum i huvudet)? Och sen tycka synd om dig själv när syrran blir (rättmätigt) helvetiskt förbannad över det enorma svek du gjort? 
    Som jag skrev innan: Att bli brädad av någon som man känner sig underlägsen är inte roligt. Att bli det av en unge som skryter om att hon är komplett kass på allt och inget att ha måste vara det mest förnedrande man kan råka ut för.
  • Anonym

Svara nu på hur det gick med ungen du skulle föda i din förra trolltråd, tack?
    Du har undvikit det hela tiden.

• Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-11 23:47:51 följande:
    Jag har fått ta emot som äckel, svin, skitstövel mm. Då detta har skett dagligen så har jag satt ner foten och bett henne sluta kalla mig saker som hon egentligen inte menar
    Jag kan svära på att hon menar dem.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-11 18:21:09 följande:
    Jag är ingen unge och som sagt resten vad jag ha gjort är jag inte stolt över
    Men alltså allvarligt!
    En av anledningarna till att tråden är lång är att du FORTFARANDE svarar olika varannan gång!
    Ibland är du en värdelös ungjävel. Just när du skrev ovan, var du tydligen inte det?
    Är du dement?
  • Anonym
    Anonym skrev 2024-07-11 15:57:17 följande:

Svara nu på hur det gick med ungen du skulle föda i din förra trolltråd, tack?
    Du har undvikit det hela tiden.

Det var ju in i helvete ...
    SVARA på frågan nu då! Du undviken ju den varenda gång!

HUR gick det med ungen du skulle få förrra gången du trollade?!?!
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-12 09:49:23 följande:
    Men inget har tvingat dig att skriva här så passar det inte så kan du sluta. Är du kvar sluta snacka skit. Kommer inte svara dig om du kommmer med idiotiska påståenden 
    Va? Snacka skit? idiotiska påståpenden?

Är det nu inte så att du svarar olika varannan gång då? Är du nu en unge igen? Eller är det vuxendags nu?

Hur gick det med troll-ungen?
  • Anonym

Hur gick med ungen du skulle ha i din förra troll-tråd?x

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Har legat med min systers kille