-
Nej, som sagt hon får skärpa sigfornminne skrev 2024-07-25 05:23:54 följande:Det kan ju inte du avgöra. Du kan tycka att hon borde förlåta dig, men du kan inte göra något åt om det inte blir så.
-
Vi har alltid vart nära och hon kan inte bara släppa mig för ett snedsteg. Du, jag är ingen barnrumoa. Trött på min bortskämdhet? Hon är en av de om som har gjort mig bortskämdfornminne skrev 2024-07-25 05:32:45 följande:
Det finns många vuxna syskon som inte älskar varandra. Det finns syskon som hatar varandra och inte har någon kontakt alls, även om det är mindre vanligt. Men en bra syskonrelation är verkligen ingen självklarhet. Och i ditt fall kanske du har bränt dina broar.
Det kan också hända att din syster länge har varit trött på dig och din omognad och bortskämdhet. Detta med pojkvännen blev droppen.
Jag vet vuxna syskon som har en nära relation och vuxna syskon som inte längre pratar med varandra. Och allt däremellan. Det finns alla varianter.
-
Det tror jag inte hon görAnonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-07-25 05:38:19 följande:
Det kanske är just det hon gör? Mår bättre utan dig?
Men som sagt, framtiden får utvisa om hon förlåter eller inte.
-
Det var ju ett misstag. Nej detta var ingen våldtäkt eller liknande. Men en stort misstagAnonym (Anonym 666) skrev 2024-07-25 09:13:33 följande:
Du påstår hela tiden att det var ett misstag, inget val. Men detta var ingen våldtäkt, eller hur? Du gick med på det, eller hur? Och du var inte medvetslös, eller hur? DU VALDE att ligga med honom även om du inte tänkte aktivt att du gjorde det valet. Det är inte som när man står i affären och tänker "idag köper jag päron istället för äpplen", det är ändå ett VAL du har gjort!
-
Det var ju ett misstag. Nej detta var ingen våldtäkt eller liknande. Men en stort misstagAnonym (Anonym 666) skrev 2024-07-25 09:13:33 följande:
Du påstår hela tiden att det var ett misstag, inget val. Men detta var ingen våldtäkt, eller hur? Du gick med på det, eller hur? Och du var inte medvetslös, eller hur? DU VALDE att ligga med honom även om du inte tänkte aktivt att du gjorde det valet. Det är inte som när man står i affären och tänker "idag köper jag päron istället för äpplen", det är ändå ett VAL du har gjort!
-
Hon kan inte bli så kall atg inte förlåta migfornminne skrev 2024-07-25 09:43:27 följande:Än en gång skriver du att din syster måste förlåta dig någon gång. Det måste hon inte alls. Hon kanske gör det så småningom, men det är inget du kan räkna med. Syskon har brutit med varandra för mindre.
Du kan fortsätta gnälla, men det gör ingen skillnad. Tills vidare får du leva med att det är som det är. -
Men r jag för såhär mycket , så ja.molly50 skrev 2024-07-25 12:07:13 följande:Jo,det har du. Det är ju så synd om dig som får ta konsekvenser för dina handlingar...^^
-
Det var isåfall omedvetet valmolly50 skrev 2024-07-25 12:08:22 följande:Jo,det var det, även om du inte vill erkänna det.
Man måste göra ett val för at kunna göra ett misstag.
Saker händer inte bara. -
Eh, har jag påstått de?molly50 skrev 2024-07-25 12:11:50 följande:Ändå så kan du avgöra hur gammal jag är.
Nej,men du tycker väl att alla som är 5-10 år äldre än dig är gamla.
Så då spelar väl vår ålder ingen som helst roll här.
Nej.
Nej, det tycker jag inte! Finns flera här som påstår sig vara dubbelt så gammal än mig, men som beter sig som barnrumpor -
Som sagt kommer ju aldrig kunna göra så igen och Kan lita på igenmolly50 skrev 2024-07-25 12:14:30 följande:Och hur ska hon kunna lita på dig efter vad du har gjort?
Du har gjort en av de absolut värsta man kan göra mot ett syskon.
Och du tror att hon ska kunna lita på dig efter det?
Det visar ju,i så fall,att du saknar all form av sans och vett.