• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-26 13:23:52 följande:
    Tycker du det är att ta sitt ansvar när man tjafsar och skyller allt på sin syster istället för att bara acceptera att hon är sårad och ger dig konsekvenser?
    Men hon har gett konsekvenser som jag har tagit emot. Men nu räcker det
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:24:43 följande:
    Nej,det ska du inte. Jag hoppas at hon fortsätter så länge hon orkar.
    Det har du förtjänat.
    Varför är du så taskig?
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:28:56 följande:
    Det är inte du som ska avgöra om er relation är förstörd eller inte.
    Det avgör din syster.
    Och jag förstår om hon inte kommer att kunna förlåta dig.
    Oavsett hur nära ni har varit.
    Du visade med all önskvärd tydlighet att er relation inte betydde något för dig när du särade på benen för hennes kille.
    Jag tror inte du fattar hur mycket du har sårat henne!

Och hon kommer kanske aldrig att kunna glömma och förlåta.
    Och om du är så vuxen som du påstår så får du vackert acceptera det.

Det där är inte sant,och det vet du om.
    Men hon kan ju inte vara bryta vår relation. Visar att du också är äckligt kall som ?förstår det?. Men snälla, jag knulla med hennes kille. Nej, det barnunge det bästa och jag ångrar det verkligen. Men jag älskar min syster Och vet att jag har gjort henne besviken men jag kan inte hjälpa att hon var ihop med ett svin.

Som sagt hon behöver inte vara så långsint. 

Det är sant
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:29:33 följande:
    Du tänkte med könet.
    Ja, det kan var askö t att göra det ibland
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:31:15 följande:
    Det där tror du inte ens på själv.
    Men det är sant
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:33:46 följande:
    Hade du varit normalt funtad så hade du gått till din kk istället när du visste att det var din syrras kille du hade framför dig.
    Men som det ego du är så tänkte du bara på dig själv.
    Men snälla. Jag hann ju inte, när svinet skulle stoppa in kuken skulle jag bara säga ? nej, tack? jag ska gå nu och knulla en annan.
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:34:29 följande:
    Nej. Inte förrän den dagen du fattar vad du har gjort och börjar ta ditt ansvar.
    Men jag fattar vad jag har gjort oxhuvudet tagit tillräckligt med ansvar
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:35:10 följande:
    Jo.

Nej,och det borde inte ha hänt när ni var ensamma heller.
    Nej, men nu hände det.
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-26 13:35:59 följande:
    Uppenbarligen inte.
    Du visade ju inga gränser för vad du gör när du särade på benen för din syrras kille.
    Men sluta, som sagt hon var ihop med ett äckligt jävla svin och det är inte mitt fel
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-27 02:27:36 följande:
    Du vet ju inte om din syrra efter de gjort slut  kallat honom för elaka saker. Många otrogna svin försöker nämligen komma tillbaka.. Du var ju knappast 24/7 med din syrra...

Undra om du verkligen menar detta, för du saknar ju intresse att ställa allt till rätta genom att ta ansvar för ditt handlande och ta konsekvenserna av ditt handlande.

Som sagt det är din syrra som avgör vad du förtjänar, då det är hon som är offret, inte du.

Det handlar inte om vad man själv vill bli kallad eller inte. Det handlar om att du får vackert lära dig att det är en rimlig reaktion som hon kommer med, och lär dig att  några få veckor knappast räknas som långsint.

Jag tror inte att hon har sagt Direkt till honom utan hon har sagt till mig att vi båda är svin/äckel mm. Men där har hon fel. Det är bara han som är det.

Jag menar det men för det behöver jag inte ta konsekvenserna bättre att komma undan.

Men som sagt hon kan inte hålla på hur länge som helst verkar som hon njuter att straffa mig.

Men som sagt jag vill varken bli kallad för äckel eller svin av henne även om det bara är en reaktion från henne. Men eftersom du önskade att jag skulle bli kallad det länge så kanske jag ska se till att folk här kallar dig för äckel/svin? 

och hon är långsint 

Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille