-
Nej, och det hade jag inte heller tänkt men det blev galetDeceree1 skrev 2024-07-21 16:05:22 följande:Men snälla rara, du måste ju förstå att de flesta här hade inte hoppat i säng med sin systers kille överhuvudtaget
-
Förutom mitt lilla snedsteg så har jag vart en bra syster ja.Anonym (Varför?) skrev 2024-07-21 16:28:36 följande:Så du har varit en bra syster? En bra kompis till din syrra? Visat att du är någon hon kan lita på i vått och torrt? Visat att du aldrig skulle göra något som gjorde henne illa eller fick henne att må dåligt? Inte lagt en del av skulden på henne för att er relation nu är kass?
-
Anonym (Varför?) skrev 2024-07-21 16:40:55 följande:Sa du nej? Gjorde du motstånd? Bad du honom dra åt helvete? Nej. Då gjorde du ett val att knulla honom. Även om du nu efteråt, när alla hatar dig för det valet, försöker skylla på att "det var ett misstag, jag är ung och då gör man dumma saker, jag var full och behövde ett knull".
Newsflash: Även dåliga val är ett val och alla val man gör ger konsekvenser. Bra val, bra konsekvenser. Dåliga val, dåliga konsekvenser.Jag sa inte nej och Inger motstånd heller. Men jag ska inte få skulden för att syrran var ihop med ett äckel. Det är inte mitt fel att han är ett svin.
Det var inte planerat och inget medvetet val från min sida. Som sagt konsekvenser har jag fått tillräckligt
-
Anonym (Tokan) skrev 2024-07-21 16:54:07 följande:
Alltså usch det du borde göra är att flytta ut så
fort du bara kan. Tycker hon är för snäll mot Dig som ger dig en vecka för hade du varit min syster så hade du inte fått en vecka du hade åkt ut lika fort som pojkvännen. Att göra ngt sånt är ju väldigt hemskt kan jag tycka och när
man nu har gjort det såo hoppas du inte använder alkoholen som ursäkt. Din boende situation är ditt eget problem lös det själv o tål du inte din mamma så kanske du skulle tänkt innan du gjort ngt så korkad.
du måste förstå att det hennes pojkvän gjort är hemsk nog med att du gjort det mot henne är såå himla fel. jag kanske låter hård men vi får väl alla ta ansvar för våra handlingar och ge henne tid o läka o kanske ni kan jobba på er relation.
Vadå usch? Om du har läst tidigare så har jag redan flyttat Och hon slängde ut mig innan veckan var slut så snäll var hon verkligen inte.
Som sagt jag kan inte hjälpa att hon var ihop med ett svin. Det var inte planerat från min sida
-
Du verkar faktiskt vara glömsk.EnAnonumius skrev 2024-07-21 17:23:31 följande:Nej jag är inte glömsk..
Men du verkar ju inte fatta att ingen "köper" dina olika förklaringar som du har haft kring ditt knullande med din syrras kille.
Och även om det var ett misstag,
så tar inte misstaget bort att du har valt att knulla din syrras kille.
vadå, det var ett misstag och skulle aldrig knulla syrrans blivande kille -
Jag ångrar mig som sagt.EnAnonumius skrev 2024-07-21 17:28:05 följande:Ja du kan ångra dig hur mycket du vill.
Dock så fråntar det inte bort fakta, d.v.s att du kunde välja att inte knulla din syrras kille.
Men nu gjorde du inte detta, utan du valde frivilligt att knulla din syrras kille.
Som sagt man är jävligt svag när man kön er en ku pressas mot en.
det var som sagt inte planerat. -
Som sagt det var ett stort misstag som jag ångrar rejält och jag kommer verkligen inte göra öm detmolly50 skrev 2024-07-22 01:05:11 följande:Nej,jag skulle inte ha samvete till det.
De flesta med sunt förnuft tänker nog samma sak.
Det finns vissa gränser som de flesta besitter.
och dit hör att ligga med släktingars och vänners partners är tabu.
Ja,och jag är uppenbarligen inte ensam.
Jo.
Det tror jag nog
nej -
Det var ett misstagmolly50 skrev 2024-07-22 01:06:00 följande:Kanske för att hon vet att det inte var ett misstag utan ett medvetet val.
-
Oj, hur gammal är du då? en snusk-tant?molly50 skrev 2024-07-22 01:06:58 följande:Ja,det vet jag. Jag är tillräckligt gammal för att inte sätta mig i sådana situationer.
Nej,det har du då visat att du rakt inte är.
Set är jag visst -
EnAnonumius skrev 2024-07-22 13:28:26 följande:Du har ju den fula egenheten att ta för givet att vi skulle gjort samma som dig när vi var i din ålder.
Du sitter ju för fasiken och kom mer med grova anklagelser som du saknar helt grund att komma med mot oss.
Klart som fan att man bemöter din a anklagelser med fakta om att så skulle vi inte alls göra. Då det vi såg det som fel och man skadar inte en vän och/eller sina familjemedlemmar.
Att bemöta anklagelser som saknar verklighets grund är knappast att försvara sig. Hur mycket du försöker upprepa det falska påståendet så kommer det aldrig att bli en sanning.Om någon tar åt sig så har jag ju rätt och då är det ingen anklagelse utan fakta.
Men förstår att det svider för er