• Mia04

Har legat med min systers kille

molly50 skrev 2024-07-17 23:35:17 följande:
    Man är inte feg för att man konstaterar fakta.
    Feg är man när man vägrar ta ansvar för att man är rädd för konsekvenser.
    Som du.
    Enligt dig så är det så.
    men man är även feg när man behöver ha flera personer  på sin sida. Som min syster och som flera av er här i tråden.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-17 23:35:57 följande:
    Ha ha nej, knappast "fröken duktig" när jag var ung..  Man behöver knappast vara fröken duktig se du, bara för att man inte begår dumheter som att knulla syrrans kille och skylla på "men detvar ju alkoholen". 🙄

Som sagt du är helt fri att fråga vem som helst i denna tråden om de anser att jag är en barnrumpa.
    Eh, du kanske gjorde likadant som mig fast du är för feg för att erkänna?

Hur gammal är du? Som sagt du är en barnrumpa i ditt sett. Och det kommer du se snart att fler tycker. 
    Tixter
  • Mia04

Alla som tycker att ENANONUMIUS är en riktig barnrumpa trycker på gilla knappen i detta inlägg. Viktigt att alla gör tummen upp så hon verkligen får in i skallen att hon är en barnrumpa

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-17 23:36:55 följande:
    Nej,men du skulle ha tänkt på henne innan du knullade med honom!
    Men du tänker bara på dig själv.
    Det är bara jag,jag och jag,i allt du skriver,säger och gör.
    Som sagt lätt att vara efterklok. nu blev det fel
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-17 23:37:34 följande:
    Glömde svara på det sista.

Det skulle du också ha tänkt på innan du knullade din systers kille.
    Tänkte inte att det skulle bli såhär. Hade annat i tankarna
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-18 03:03:17 följande:
    Nej jag gjorde verkligen inte som dig..D.vs knullade syskons (vänners)  pojk-flickvänner..
    Dessutom när jag var 19år så hade jag, till skillnad från dig, vett på att ta ansvar om jag gjorde fel.
    Du vill ju inte ta ansvar för din handlingar.

Ja du säger det.  
    Får se hur din lilla omröstning går.
    Du har ju bara din egna "tummen upp" du lagt själv, och du har två tumme ned.
    Dessutom så är jag knappast ensam i tråden att kalla dig för barnrumpa heller.

Apropå få in i skallen...
    När skall du få in i din skalle att din syster inte har något ansvar för att relation skall bli bra mellan er, utan att ansvaret är enbart ditt.

Nej,men fröken duktig! Du var verkligen perfekt enligt dig själv. Om man lyckas slippa undan så gör jag det. Man är ju dum i huvudet om man väljer att ta handlingarna nu.

Du kommer få fler tumme upp under dagen det är väl du som har tryckt tumme ner på dig själv. Ja, det är du och Molly50 som har kallat mig för barnrumpa. Men det är för ni själva vet att ni är de

Hon har ansvar att göra de5 möjligt för mig

Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-18 03:06:10 följande:
    Ja och när skall du få in i din skalle att du skall ta ansvar för dina handlingar. Du har ju själv skrivit att du inte vill ta ansvar för vad du har gjort.

Du sjunker ju så lågt till och med och anser att din syrra skall ta (hela) ansvaret för att er relation skall bli bra mellan er igen.
    Nej, det är bekvämare att slippa undan. Men du kanske inte förstår de?

Inte hela men hon har stor del till de
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-18 11:27:35 följande:
    Sa du inte att du inte är feg, förresten?
    stämmer! Jag är inte feg
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-18 11:31:57 följande:
    Men HELA din argumentation, ALLA dina ursäkter har ju ifrån början varit att du INTE är vuxen!
    Att du är "ung och dum", måste få vara lite slarvig, lever "busliv", andra kommer inte ihåg hur det är att vara såhär fartfyllt ung och obetänksam osv?
    Att du är ett litet skräp i månniskans historia och saknar varje spår av mänskligt värde. Inte ens ett hem hade du.

Det var ju förklaringen på allt?

Gäller inte det? Har du ljugit?
    Var du nu vuxen, mogen och medveten men hoppade ÄNDÅ i säng med honom? Det är ju fan så mycket värre!

Hör ni?! Hon gjorde det FAST hon är vuxen och mogen nog att fatta egna beslut!

FYFAN!
    Ja men man är inte skötsam som ung. 

Nej, jag har inte ljugit för er jag var ung och dum 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-18 18:30:44 följande:
    Jo,det tycker jag. 

Men om du beter dig på samma sätt mot henne som du gör mot oss här i tråden så förstår jag att hon ser igenom det.
    Du visar ju inte att du menar det du säger.
    Så vill du försöka bygga upp er relation igen så är det du som måste jobba på det.
    Och ja,kanske slicka röv. Ordentligt.

Nej,du visar inte det minsta tecken på att vara mogen.
    Hade du varit mogen så hade du tagit ansvar för dina handlingar,och inte bjäbbat emot som en trotsig 6-åring.

Nej,men du kan hjälpa att du inte gör något åt det nu.
    Det är bara ditt ansvar och en del av att visa mognad.

Jag är samma = mig själv. 

jag vill inte slicka någons röv.

fan vad du tjatar om 6åring 

Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille