• Mia04

Har legat med min systers kille

Anonym (T) skrev 2024-06-13 07:07:25 följande:
    Det är inte svinet själv som ska bedömma vem som är ett svin. 
    Nej, just det. så du kan inte bedöma om jag är ett svin
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 07:33:48 följande:
    Men du förtjänar det fattar du inte det 🤦
    Inte så länge/mycket
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 07:35:26 följande:
    Nej det är du inte det är du när du inser stort j**** övertramp du har gjort, och sluta tycka synd om dig själv här
    Jag tycker inte synd om mig. Jag vet att det var ett övertramp. Hur många ggr ska jag säga det?
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 07:42:46 följande:
    Exakt samma sak gäller henne hon får tycka Hur mycket svin Du är som helst Det är du som har gjort detta fattade någon j**** gång, sluta hoppas på detta ska gå över på en kvart det här kommer hänga med i flera år till och med i värsta fall resten av era liv. Du försöker få det här tills om att du bara tog henne choklad i kylskåpet för minskar det liksom Du verkar inte fatta att du fysisk gick och låg med hennes kille och tyckte om det och hela biten och Erkänn du hade fortsatt om du om ni inte hade blivit påkomna. Ja Du är ett svin så enkelt är Du kan lägga till dig ditt efternamn svin alltså kan jag hjälpa dig Mja04 svin Johansson

Ja, hon får tycka att jag är ett svin. Men det svider och gör ont när någon så nära tycker att man är ett svin. Skillnaden här är att jag har kallat någon/några här för svin/äckel några ggr. Men det är skillnad när
    hon typ ha det som tilltalsnamn till mig flera ggr dagligen. Inte roligt när andra nära hör heller.

Klart att man vill komma undan det värsta. Jag kan inte svara på  vi hade fortsatt eller inte om vi ej blev påkomna . Men klart att det hade vart fel. 

just nu beter du dig som en barnrumpa genom att tex lägga in svin mellan mina namn. Otroeligt moget eller verkligen otroligt omoget.

Du har inget rätt att kalla mig för svin iallafall för jag har inte gjort dig något

• Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 07:45:01 följande:
    Hallå Du är ett svin och hon har rätt hon får säga det mycket hon vill till dig för det var du som k****** hennes pojkvän. Dags att fattade det och ta av offerkoftan
    Som sagt vad  HJÄLPER det henne att kalla mig för svin flera gånger dagligen? Hon mår ju inte bättre av det?

Jag har ingen offerkofta direkt 
  • Mia04
    Anonym (ta hand om dig!) skrev 2024-06-13 06:35:00 följande:
    sånt (knulla med olämplig partner) förekommer, tyvärr. Du är inte den första och säkert inte den sista att råka göra så.

Var kom annars killen? i fittan, i rumpan, på magen? Hade ni använt skydd? Iaf låt tiden gå, om några månaden kommer syrran mjuka upp och sluta kalla dig fula ord när hon ser dig, sådana svek tar tid att läka

Nej, är inget jag är stolt över. Stämmer jag är inte ensam.

Både i fittan och i rumpan. Vi hade inget skydd men tog mitt piller.  

Så du tror det räcker att jag har tålamod och vänta ut henne? Hade vart skönt om det kungar ner sig snart. 

• Mia04
    Anonym (USCH) skrev 2024-06-13 21:38:23 följande:

Nu har jag inte orkat läsa alla,kommentarer, men om nu detta är sant och inte ett troll inlägg så förstår jag mycket väl att din syster slänger ut dig och de är inte ett dugg synd om dig. Fy fsn vem ligger ens med son syrras kille Kille? Och skyll för fan inte på att ni druckit. Har man sådant uselt omdöme så håller man sig nykter.
    Du har bränt dina broar, får krypa till korset och flytta hem till din jobbiga mamma.

Jag har ju sagt att det var ett misstag som jag ångrar. Ung, full och dum tänkte tyvärr inte
    med huvudet. Men tack för ditt stöd
    som jag inte fick.
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-13 21:40:34 följande:
    Så du låg inte "bara" med din systers kille en gång utan flera ggr!?

Då kan du ju ännu mindre skylla på att det "bara" var ett misstag...
    som du har sagt nu 1000 ggr.."Det var BARA ett misstag och jag vet att jag gjorde fel, men jag är ung och dum och dessutom full.

Visst det skulle ju vara skönt om man kunde skylla allt på alkoholen, men det funkar inte riktigt så..Det var ju inte som om att du blev tvingad att dricka eller blev drogad..DÅ skulle jag inte tyckt att du hade gjort något fel.

Men nej då var det ju absolut inte "bara" ett misstag..utan du valde MEDVETET att fortsätta knulla honom en andra, en tredje och vem vet kanske en tionde gång när du ändå hade chansen för en gångs skull.

Så om du inte gjorde det för att du inte bryr dig om din syster..så måste du helt enkelt ha varit utsvulten på kärlek o sex efter inte ha fått något sånt under hela ditt liv..Då förstår jag mer varför du passade på..Du har aldrig fått någon uppmärksamhet eller inte fått tillräckligt med uppmärksamhet förut i ditt liv.

Berätta det för din syster. Att du var så himla utsvulten på kärlek och närhet så du tappade det helt när du äntligen efter 19 år fick lite uppmärksamhet av en kille..Då kanske hon bara tycker synd om dig istället..

Det är beror hur man räknar. Men det handlar om samma
    eftermiddag/kväll och natt så det var ju inte fler dagar. Vi var lite slarviga och hade inte koll på hur mycket vi drack. Det var ett misstag att vi knullade och ångrar det.

Jag bryr mig om min syster och utsvultet av kärlek är jag inte heller. Jag har lättare att få killar en vad
    min syster kan. Detta var enbart ett misstag. 

• Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-06-13 21:57:04 följande:
    Stöd ska din syrra ha, för det är hon som blivit utsatt. 
    Det får hon ju 
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-06-13 22:06:41 följande:
    Vad bra.. Och hon förtjänar lite mer ;) 
    Kanjon borde ha en spark i röva
Svar på tråden Har legat med min systers kille