-
Det var det verkligen inteTixer skrev 2024-06-07 14:25:32 följande:Bara erkänna det var din plan hela tiden
-
Anonym (bue) skrev 2024-06-07 19:57:25 följande:
Varför går folk in och biktar sig på ett internetforum i tron att omvärlden ska ge någon förlåtelse för något som ofta är väldigt oförlåtligt?
Tycker ärligt talat du ska vara glad att din syster bara vill ha ut dig ur lägenheten. Hade kunnat sluta med att hon handgripligen gjort värre saker, och du har ju öppnat upp för henne att i teorin kunna hämnas på dig i framtiden.
Har du ingen som helst spärr som förhindrar att du går och ligger med andras partners?
Om du tänker dig själv in i din systers situation. Hur hade DU reagerat om det var din syster som knullade DIN kille? Och hur tror du själv att HON känner kring honom nu? Han har varit otrogen och risken är ju att han kommer vara det igen.
Du inser inte att din syster förmodligen kommer ha svårare att lita på killar i fortsättningen? Att lita på dig i fortsättningen.
Jävligt dumt, som man ligger får man bäddat, dvs på gatan i ditt fall.
Ej, hon kallar mig massa elaka saker också.
Tyvärf var inte den spärren där den natten.
Klart jag hade blivit sårad, sviken, arg, ledsen och äcklad.
Men jag ska ju inte få skulden för att han var svinet som var otrogen.
-
Anonym (bue) skrev 2024-06-07 20:04:16 följande:
Herre gud, snacka om player. Du behandlar killar som leksaker obviously, du var avundsjuk på din syrra som hade en så snygg kille att du ville få honom för dig själv och sabba för din syrra, eller så ville du bara bli lite knullad och tog för dig av det som bjöds utan att bry dig ett skit om andra. Det viktigaste var för dig att få en orgasm för stunden. Sen konsekvenserna som följer det skiter du i uppenbarligen. Och när du märker att du gjort fel så går du in och hoppas på förlåtelse från samhället och att alla ska börja hata killen och din syrra.
Tänk om alla agerade som du och gjorde saker som kändes bra för stunden hela tiden?
"Känns så jävla bra just nu att knuffa till den där tjejen som står och gallskriker så hon slår upp pannan"
"Shit vad kåt jag är just nu, jag tror jag ska ligga med min mans kompis för att han råkar vara ensam i samma rum som mig"
Ärligt talat TS, vad hade du förväntat dig av att skriva här? Vad ville du få ut av detta?
Jag är verkligen ingen player. Jag. Behandlar varken killar som leksaker är heller inte avundsjuk på syrran. Vad har du fått de ifrån?
Som sagt jag är inget äckel som medvetet knullade syrras kille för att jag ville komma. Det var ett misstag som sagt.
Jag ville ha empati.
-
Anonym (Kim) skrev 2024-06-07 20:48:28 följande:
Du ska inte ha någon form av strafflindring. Du har en skrämmande människosyn och en rätt omnipotent personlighet. Ostraffbar och gör aldrig något riktigt fel. Bara otur att bli påkommen. Skiter ärtor i vad du skapat.
Glrstår inte varför alla är arga. Jag hade ju bara lite skönt. Alla överreagerar med att kasta ut dig, skäller på dig. Morsan har mage att tjsta att du ska ta upp efter dig. En jobbig jävel men hon tröttnar och gör det så du slipper. Vilken egotrippad skitunge!
Jag har ju verkligen inte fått någon strafflindring heller. Syrran har kastat ut mig tilltalar mig inte med namn utan mer med tilltal som äckel/svin hon har dessutom tjallat till morsan.
Förutan att syrran har kastat ut mig så har hon gjort så jag börjar känna mig äcklig & svinig. Det är verkligen ingen rolig känsla.
Jag förstår att syrran är arg men att hon behandlar mig så här. Fy fanken.
Jag har ju erkänt att jag är lite lat & slarvig hos morsan. Men det blir inte bättre när hon försöker ge mig en ?spark i baken?
och nu kallar du mig för skitunge? -
Anonym (Hedda) skrev 2024-06-07 23:27:30 följande:Du tycker ff att det är konstigt att du blev utslängd? Du förstår ff inte varför, eller skämtar du!?
Kanske din syrra hade slängt ut dig hur du än hade betett dig eftersom du låg med HENNES kille det vet ju inte jag. Men du verkar inte kunna skilja på ditt och mitt ens.
Och att du inte visade någon som helst ånger och dessutom tjafsade tillbaka till din syster (som var sårad) och kallade henne olika dåliga "namn" och dessutom sa att hennes kille var ett bra knull som var skön och ligga med-Herrgud människa! Tror nog att det påverkade en hel del att hon skickade ut dig fortare.
Du låter som en väldigt nonchalant människa..Du tar det du får är lat,slapp och likgiltig och bryr dig inte om andra för fem öre, annat än om dom vill ha bort dig från deras liv..Som din syster vill..Hon är trött på dig och din nonchalans..Då bryr du dig helt plötsligt.
Varför inte skaffa en egen lägenhet och kille istället? När jag var 19 år så bodde jag med min sambo..
Eller är du för "ung,dum och nonchalant" för att ens ha en egen kille..För ingen kille vill ha en sån som dig mer än att tömma i.
Jag antar att eftersom du är så ung och dum som du själv skrivit i varenda inlägg att du är för ung för att ens kunna veta hur man skaffar sig en egen kille.. Så du lever som en vampyr på din syster istället..Jag tyckte bara att hon slängde ut mig för fort. Kändes som hon triggade på att kalla mig för saker så att jag tappade det och sa då ifrån på skarpen. När jag gjorde det då slängde hon ut mig.
Jag är lite lat ha men det är vi alla emellan åt. Det tar tid att gå lägenheten som man vill ha och just nu vill jag inte ha ett förhållande
-
verkligen moget av dig. Jag vet jag jag slarvar när jag skriver. Men skit du i det.Anonym skrev 2024-06-08 03:24:42 följande:Att en svensklärare besöker dig.
-
KärringTixer skrev 2024-06-08 15:55:44 följande:Ja jag skulle säga att det är rätt passande skitunge 😄
-
Så nu har jag brutit med min äckliga syster.
-
Eh? Du vet inte öns vad hon har gjort och ko hon är äckel? men klart att du bara är på hennes sidamolly50 skrev 2024-06-12 17:13:41 följande:Du är den som har betett dig äckligt,men dumpar din syster för att hon kastade ut dig som konsekvens.
Men bra för henne,även om hon är den som borde ha brutit med dig. -
Eh. Det handlade bara om ett knull