-
Det där var bara ett knullmolly50 skrev 2024-06-12 17:33:22 följande:Det räcker med att läsa vad du har gjort för att förstå henne.
-
Anonym (Hedda) skrev 2024-06-12 23:25:04 följande:Så vad har din syster gjort mot dig som är värre än ett knull med hennes kille då?
Har hon försökt mörda dig, eller? För det kanske, kanske är lite värre.
Ja jag kan inte komma på något annat som hon kan ha gjort mot dig som är värre än det du gjorde mot henne..annat än ett riktigt mordförsök..Är du seriös? så du menar bara för jag knullade med hennes kille så finns det bara en sak som är värre? och det är att mörda/försöka mörda?
Nej, men ni äckliga syster har berättat för killen jag jag dejtar vad jag gjorde mot henne. Så nu har killen ifrågasatt mig och backat för att träffa mig.
Svinet ( syrran( har straffat mig tillräckligt. Men det hon gör nu är riktigt äckligt beteende -
Jag har ju redan fått mitt straffmolly50 skrev 2024-06-12 23:41:42 följande:Med din systers kille,ja. Fattar du inte hur lågt det är så finns det nog inget någon här kan säga för att få dig att fatta det heller.
-
Jasså inte? Vad för straff är riktigt enligt dig?Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-12 23:50:38 följande:Du har inte fått något riktigt straff ännu, tycker din syrra är riktigt snäll mot dig med avseende på vad du har gjort.
-
pga hon gjorde mot mig så har jag valt att att stänga ute henne ur mitt livmolly50 skrev 2024-06-12 23:53:04 följande:Tycker att din syster verkar väldigt snäll som stannar vid att kasta ut dig ur sin bostad.
Hade du varit min syster så hade jag kastat ut dig ur mitt liv. -
Anonym (Hedda) skrev 2024-06-13 00:10:24 följande:Du skrev ju att du inte dejtade någon kille just nu..Om du nu gjorde det så är det ju ännu värre..Då var du ju otrogen..Eller iaf nästan otrogen och en sån tjej vill inte en juste kille ha.
Så varför skulle hon inte berätta för din dejt/kille/kk vad du är för typ av människa.
Hon tänkte väl på honom också så att han slapp gå igenom samma sak som henne...samtidigt som hon säkert gjorde det för att hon mådde bra av det och ville straffa dig..
Ja hade du varit min syrra så hade jag funderat på mord -direkt- och du hade inte fått stanna en minut hemma hos mig ens.
Sen skulle jag skulle ha "mördat dig" i min fantasi och aldrig mer ha ägnat dig en enda tanke..
Så din syster har varit snäll..Det var såpass nytt Och jag insåg nog inte att jag var så intresserad. Men efter mitt misstag så dejtade vi mer och började bli intresserad och det visste syrran om.
Jag har förstått att hon njuter att straffa mig men gränsen går när hon beter sig som ett svin.
Hon förtjänar egentligen en rejäl spark i rumpan ut ur mitt liv. Men jag gör just nu ett break från henne.
överreaktion från din sida
-
Omg av digmolly50 skrev 2024-06-13 00:21:34 följande:Och det var nog skönt för henne att få slippa dig.
-
Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-13 00:26:23 följande:Den enda som är ett svin är du.
Ursäkta? Du känner inte mig och har inte rätten att kalla mig för svin heller.
Jag har ej vart otrogen, men visst gjorde jag fel. Men det har jag redan erkänt?.
-
Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-13 00:10:11 följande:
Vad molly50 skrev, att din syster kastar ut dig från hennes liv.
Dina föräldrar kommer nog inte att göra det men det är nog ganska nära, så allvarligt är vad du har gjort.
Det att du inte ser hur allvarligt det är, ?var ju bara ett knull? som du skriver, visar också på att du har en väldigt lång väg tillbaka innan din familj kanske kan förlåta vad du har gjort.
Hon är Inte snäll och jag ska inte tåla vad som helst.
våra föräldrar ska inte ta nåns parti
-
Anonym (Hedda) skrev 2024-06-13 01:01:41 följande:Du har erkänt att du har gjort fel här och kanske för din syster också.Fast du menar det ju inte!.
För samtidigt säger du ju emot dig själv under hela tråden, tex när du skriver att "det var ju BARA ett knull" och kanske du har sagt det till din syrra också.
Hur ska din syster tro på att du ångrar dig när du inte tar hennes känslor på allvar? Och du har inte bara sagt att du ångrar dig o bett om förlåtelse.
Utan du har också sagt att han var ett bra knull-till din SYSTER!? .
Du verkar inte förstå att mycket -av vad din syster har gjort "mot dig" beror nog mycket på hur du svarade henne efteråt när hon bråkade på dig och din fruktansvärda nonchalans du visade henne o hennes känslor då..
Hade du fattat på riktigt att du hade gjort fel så hade du inte käftat emot och sagt elaka saker efter hon kom på er.. Det säger sig självt att man blir förbannad på en sån sak som du gjorde..Och om personen bara visar uppkäftighet och nonchalans så finns det ju inget kvar att förlåta ens..
Så problemet är ju att du inte MENAR det..Du ångrar dig inte. Du har inte visat någon GENUIN ånger för din syster..
Du är väl ändå tillräckligt gammal för att förstå skillnaden på att bete sig genuint ångerfull och nonchalant..Om inte så kan du ju fråga chatgpt om det.Jag har erkänt att jag har gjort fel och är ångerfull över grejen. men hon kan inte älta och bete sig hur som helst heller.
Jag har gjort fel men det betyder inte att hon kan vräka ut sig att jag är ett äckel/ svin mm och mycket annat. Detta upprepar hon flera ggr. Hon sårar mig där Och hon njuter av det.
till slut tröttnar man på set och uttrycker saker också.
Detta betyder inte att jag inte är ångerfull men jag ska inte behöva ta vad som helst