• Mia04

Har legat med min systers kille

Anonym (T) skrev 2024-06-13 22:12:32 följande:
    Nej, är det någon som bör ha stryk så är det du.
    Ursäkta?
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 22:29:54 följande:
    Tills du inser hur j**** fel var och sluta skylla ifrån dig. Du är problemet här inte din syster och inte ens din mamma
    Jag inser ju att det är fel. du verkar inte fatta att jag inser det här
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-06-13 22:30:38 följande:
    Tror du att det var det du hörde, så hörde du nog rätt. 
    Oj,, en fegis. men nej jag behöver verkligen inte stryk
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 22:31:10 följande:
    Då ska du inte dricka mer alkohol resten av ditt liv för du kan uppenbarligen inte hantera det
    Lilla du, jag får oC kan dricka hur mycket jag vill och när jag vill
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 22:32:38 följande:
    Det hjälper henne definitivt Ja du har på dig ofte koftan för det är dig Du tycker synd om dig själv men det är inte synd om dig för fem j**** öre
    På vilket sätt hjälper det henne menar du? Jo, jag får ju för mycket skit just nu
  • Mia04
    Tixer skrev 2024-06-13 22:35:42 följande:
    Jo med din dumhet så har du gjort något mot mig när du sitter och tycker synd om dig själv. Det sårar mig personligen okej Det passar att du heter svin i efternamn eller mellannamn. Och det är klart som fan ni hade fortsatt om ni inte hade blivit påkomna. Du hade ju definitivt gravid på köpet senare. Hör av dig till den här killen flytta in hos honom så kan ni jucka på resten av livet
    Vad har jag gjort dig personlig din lilla barnrumpa? Märker att du gillar att kalla folk för svin. Som sagt vet inte hur vi skulle ha gjort men det jag vet nu är att jag inte vill flytta till honom. 
  • Mia04
    Anonym (T) skrev 2024-06-13 22:47:12 följande:
    En fegis? Jodå det behöver du... Jag kan ge dig det, det blir kul..
    Oj, ska du slå mig lite på armen? Haha mes
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-13 23:22:26 följande:
    Om du skulle ha haft lätt att få kärlek så hade du inte ens bott hos din syster vid din ålder..Du är ju gammal nu! 

Skulle du ha lättare att få en kille än din syster så beror det BARA på att du låter vilken kille som helst komma innanför dina trosor.
    Och inte ens det förstår du är orsaken till att du byter killar som andra byter trosor.

Din syster kan säkert få fler killar än dig, men hon är väl som dom flesta av oss kvinnor här som inte ligger med vemsomhelst som du uppenbarligen gör..

Nu vill jag inte vara taskig mot djuren då många djur är mycket klokare och har mer empati än dig. Men du börjar låta som om du vore något slags Odjur som inte kan behärska dina lustar..

Nu är det ju så att normala människor kan behärska sina lustar hur jäkla fulla eller kåta dom än är..Det kanske kommer som en överrasskning för dig, men inte fan hoppar folk på andra folk så fort dom blir kåta eller/och fulla till höger och vänster.(förutom i din fantasi)

Vad kommer du göra nästa gång du blir full och kåt..Ligga med pappa är det ditt nästa mål!?

Eller är det pga utebliven pappa och utebliven kärlek från en pappa som du beter dig som du gör..
    Du kanske ska söka en sån här sugardaddy för att kunna må bra.
    Eh, du har tydligen ingen aning vad du snackar om. Min syrra hade en men dom bodde inte ihop och hon är dessutom 23. Jag tog studenten och det är ingen som har flyttat ihop med sin kill/flickvän som jag känner. Dem flesta bor fortfarande hemma eller som jag gjorde borde hos siB syster/bror. Men det där fattar inte du för du verkar vara för gammal. Jac särar inte benen för alla men trots det så har jag lättare att få förhållande om jag vill ha det. Men du verkar vara ensam din stackare 

Märker att du inte kan ha använt din hjärna och lär dig att detta är din läxa. Pappa är död sedan 3 år tillbaka men oavsett så spelar han inte in i detta... Tänk till innan du yttrar dig nästa gång. 
  • Mia04
    Anonym (Hedda) skrev 2024-06-14 01:26:07 följande:
    Jag ber om ursäkt..Det var faktiskt okänsligt av mig att dra upp din pappa..Det har du helt rätt i! 

Då kanske du kan sätta dig in i hur din syster känner..Hon kanske mest är ledsen över det som hänt..Även om hon visar det genom ilska..Ibland kan människor visa ilska fast dom egentligen mest är ledsna..
    Du blir känslig om någon drar upp din pappa..Vilket är helt ok och normalt.

Och trots att jag är äldre än dig  (eller gammal, haha - helt ok att kalla mig gammal eftersom jag ÄR en gammal 50 årig kärring)  Men trots att jag är det så förstår jag mer än du tror när det kommer till karlar och syskon.

Jag har också varit ung en gång i tiden-tro det eller ej!  och knappt varit singel sen jag var 17 år..Emellan förhållandena så hade jag också "one night stand" 😂 Kallades det då..Fast jag valde bara singelkillar.
    Som 19-åring så flyttade jag ihop med min fd sambo. och var tillsammans med honom tills jag träffade min nuvarande man..

Så jag har väl iaf lite erfarenhet av pojkvänner och förhållanden.och även av systrar..Och så mycket har ju inte människor eller ungdomar förändrats på 30 år.

Ja, det vad de verkligen. Men godtar ursäkten!

Klart att jag förstår att hon är ledsen men också arg. Långt där inne i mig så förstår jag hennes behandling och att jag även förstår att hon kallar mig massa elakt som tex svin och äckel samt kastade ut mig. Jag hade behandlat henne exakt likadant och äcklas av vad hon isåfall hade gjort mot mig. Så det finns långt där inne i mig men samtidigt har jag så svårt att ta emot allt hon säger och jag käftar emot. Helt ärligt vet jag inte varför jag gör det för jag förtjänar det ju förmodligen. Men att se henne hur hon ser mig nu som ett stort äckel kan jag inte hantera av någon anledning. Jag vill ju inte heller känna mig som ett äckel fast jag kanske förtjänar att göra de. Ibland börjar jag känna mig som ett och då börjar jag med mitt ?försvar? Och vet inte varför jag gör det. 

• Mia04
    Anonym (Inget straff) skrev 2024-06-14 02:52:53 följande:
    Detta svar är det mest mogna jag har sett av dig då du reflekterar över vad du har gjort och varför din syster behandlar dig som hon gör. 
    Oj, fick ja beröm av dig. Du måste ha sovit gott 
Svar på tråden Har legat med min systers kille