• Mia04

Har legat med min systers kille

Anonym (Jessica) skrev 2024-06-06 10:49:04 följande:
    Mia04 skrev 2024-06-04 23:30:54 följande:
    Vad gör det dig rätten att vara elak och kalla mig för avskyvärd? varför blir du glad? Jag var inte ensam i detta och kan inte hjälpa att hennes kille beter sig som ett svin.

Jag är inte stolt över vad jag har gjort men jag är väl ung & dum.

Haha syskon spelar väl då ingen roll? Men för den delen, nej precis!!! är man syskon ligger man inte med honom! 

Hennes kille är ett svin? Ja men du med! 

Varför är du så elak?
  • Mia04
    Anonym (Jessica) skrev 2024-06-06 10:50:09 följande:
    Om man är syskon och är såååå nära så ligger man inte med honom! Klart hon slänger ut dig då, hon trodde ni var nära!
    Jag gjorde ett misstag
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-06 10:58:07 följande:
    Det du skriver är en grov förolämpning mot grisar.
    Det finns bättre ord för folk som dig och mannen i fråga.

I din systers kläder så hade du åkt ut omedelbart, du skulle fått ett par timmar på dig att packa. 
    Du får väl bete dig som en vuxen människa (om du nu är det) och hjälpa till hemma hos "morsan" eller köpa ett tält.

Synd om dig är iaf inte.
    Men det är syrran som kallar oss för grisar. Men ok vad är det för ord?

Hon har skickat ut mig och morsan är
    bara jobbig
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-06 12:50:00 följande:

Men hurra! Du börjar fatta att du gjort fel men vägrar att förstå innebörden och även förstå att det får konsekvenser. Din syster är inte elak. Det är du som är elak som sviker din syster. Straff ska du bara ha. På alla möjliga sätt. 

Har du funderat på varför ni får höra från många att ni är äckel? Det har att göra med ert beteende. Det ni gjort är vidrigt och ni är således ena riktiga äckel. Ni ska skämmas båda två. 

Jag har vetat länge att det är fel men inget blir ju bättre att såra mig, kalla mig äckel och straffa mig?

Jag skäms redan rejält och straff har jag fått tillräckligt.
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-06-06 13:32:32 följande:
    "Blod är tjockare än vatten" ska tydligen bara gälla din syster, inte dig? Din lojalitet mot din syster borde har vägt mer än att du var kåt på hennes kille.

Din syster har hjälpt dig med bostad och säkert med många fler saker om du tänker efter. Vad har du gjort för din syster? Du utnyttjar hennes gästfrihet och betalar med att knulla med hennes kille? Är inte det höjden av egoism?

Att du är slarvig läser jag mellan raderna. Vad tjatar din mamma om? Troligen att du ska städa ditt rum och hjälpa till hemma. Men du struntar i det, du tänker bara på dig själv. Men det är förstås bara fel på din mamma, aldrig på dig själv. Du resonerar som värsta fjortisen. Du tar bara emot, du ger inget.

Du kräver att din syster ska visa sin kärlek genom att genast förlåta dig. På vilket sätt visar du kärlek mot din syster? Du har inte rätt att ställa några krav alls.

Jag skulle aldrig förlåtit dig (eller åtminstone skulle det tagit lång tid). Varje gång hon ser dig blir hon påmind om vad du gjort mot henne. Kanske ser hon för sig hur du och hennes kille vältrade er tillsammans i bingen. Eller i soffan eller på golvet, hela hemmet är besudlat.
    Det gäller mig också och jag klantade mig.

Tror du på allvar att jag bara har betett mig som ett svin syrran? Visst har hon hjälp mig igenom åren och annars men jag har funnits också för henne. Detta var ett misstag.

Ja, men är det att vara slarvig så är det så. Morsan tjat och jag orkar inte med hennes tjat.

Om syrran se bilder i huvudet när vi knullar kan ju inte jag hjälpa om hon får snuskiga tankar.
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-06 19:44:03 följande:
    Skulle ranga grisar betydligt högre än både dig och killen.
    Du har fått det du förtjänar.
    Taskigt
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-06 19:49:17 följande:
    Vi får hoppas att svinhugg går igen.
    Nästa gång är det förhoppningsvis du som bli sviken.
    Men om man tycker att det jag som harr gjort är så fel så hoppas man väl inte att någon gör likadant?
  • Mia04
    Anonym (Kim) skrev 2024-06-06 20:17:26 följande:

Du ska bara ha det! Syrran har inte svikit dig. DU har svikit henne. Det enda positiva i det här är att hon blev av med grisen till Karl hon hade. Den som du totalt omdömeslöst valde att knulla. 

Syrran är inte elak eller taskig. Hon är med all rätt förbannad och besviken på dig. Hon låter dig bo hos henne och då beter du dig som ett svin och har dessutom mage att säga att hon inte ska vara elak och älska dig. Hur korkad är du? 

Att hon berättar för morsan och alla som orkar lyssna är bara rött och riktigt. Jag kan lova dig att hon njuter Inte ett dugg när hon straffar dig. Lägg av med de tankarna. 

Det var inte en minut för tidigt hon kastade ut dig. Hon var snarare långsam. Nu får du vackert krypa till morsan och be om tak över huvudet. Hon lär också ha en del att säga till dig. Du ska bara ha det. 

Det finns orsak varför folk kallar dig både det ena och andra. Det tragiska är att alla har rätt. 

Tycker killen kommer lindrigt undan. 

Jag beter mig inte som ett svin nu mot syrran men hon straffar mig fortfarande. att hon är arg och besviken förstår jag, men att skvallra till morsan är både fegt, omoget och taskigt. 

För mig känns det som hon njuter att straffa mig och andra också.

Ja, morsan har skällt ut mig ordentlig och har bråkat med henne. Jävla jobbig kärring.

Måste man kalla mig massa saker?

• Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-06-06 20:50:30 följande:
    Lägg ned. Din syrra har inte svikit dig. Det är bara löjligt och otroligt barnsligt av dig att säga att din syster har svikit dig, bara för att du blev utsparkad idag.

Det finns bara en person som har svikit och det är DU. Du du Du DU och ingen annan än bara du,  som är den enda svikaren mellan dig och din syster

Du har skrivit att du är 19år.. Kanske dags att växa upp mentalt, så att du blir motsvarande 19år i hjärnan också...
    Ja, men tydligen är jag ju barnslig men jag har ju rätt i vad jag säger.

Jag är ingen barnrumpa utan 19 år och är typ lika mogen som man ska vara
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-06-07 00:50:20 följande:
    På vilket sätt kommer killen undan? Hon gjorde slut med honom, vad mer kan hon göra?

Ditt svek mot din syster år så stort så du kan inte räkna med att hon ska förlåta och glömma direkt, även om det vore bekvämast för dig. 

Vad tycker du att hon skulle ha sagt till er mamma som förklaring till att hon kastar ut dig? Skulle hon hittat på en lögn för att skydda dig? Du är inte värd att skyddas och inte värd att ljuga för mamma för. Det kallas inte allt "skvallra", ni är inte barn längre och det handlar inte om att hon skvallrat om att du stulit mammans chokladgodis. På vilket sätt är det fegt?

Gör man sådant som du gjort så har det konsekvenser. Tänk efter före nästa gång, är det värt detta? Var knullet med hennes kille värt det?

Du kallar gärna både din syster och din mamma för fula saker som "elak" resp "jobbig käring", men dig får man inte kalla saker? Du har en jävla dubbelmoral.

Om din mamma är jobbig så beror det säkert på att du är jobbig. Du låter genomsjälvisk. Du har svikit din syster på det grövsta men du ångrar dig inte på riktigt. Då skulle du insett att du  bara får vad du förtjänar. Det enda du ångrar är att du åkte fast. Vad hade hänt om ni inte åkt fast? Jo, ni hade förstås gjort om det så fort ni fått chansen.

Ja, hon har inte sagt direkt till honom att han är ett svin & äckel mm. Det har hon sagt flera ggr till mig att jag är. 

Hon straffar mig rejält hade önskat att hon inte kom på oss.

Hon kunde ha ljugit eller bara sagt till morsan att det är bara mellan oss. Som sagt full = kåt = knulla. Jag är inte den ända som gör det i fyllan tyvärr var knullet ett misstag.

Men det beror väl på vad man blir kallad för? Jag kallar dom inte för svin, äckel, kräk mm. Det kallar min surra mig just nu och det är väldigt ohyfsat av henne. Om hon bara kalla mig för skitstövel eller liknade så skulle jag tagit det, men nu är hon bara hård.

Jag är inte jobbig men orkar inte hennes tjat att plocka iordning . Bor man hemma så är det föräldrarna som plockar iordning oavsett hur gamla deras barn är.

Svar på tråden Har legat med min systers kille