• Anonym (Kaffedraken)

Fel och smutsigt när män onanerar?

Jag onanerar så gott som dagligen, kollar på tjejer på nätet eller fantiserar om kvinnor jag sett ute. Oftast brukar jag spruta i en bit toapapper. Varför är det fel och smutsigt när män onanerar men inte när kvinnor gör det?

• Svar på tråden Fel och smutsigt när män onanerar?
  • Anonym (M)

Trist att någon utger sig för att vara KD. Man undrar varför. Det märks på sättet att skriva att det inte är den riktiga. 

• Anonym (?)
    Anonym (M) skrev 2024-05-30 19:50:33 följande:

Trist att någon utger sig för att vara KD. Man undrar varför. Det märks på sättet att skriva att det inte är den riktiga. 

Rör sig troligast om kapning om identitet men den riktiga Kaffedraken har bäddat för detta hut länge som helst.Därmed inte sagt att kapning skulle vara rätt om det nu är det det handlar om. 
    Dock är den riktiga "draken" tillräckligt instabil för att starta trådar av den här typen under annat namn. Och dessutom hävda att det inte är han.
    Som jag sagt tidigare - all trovärdighet är borta, människan behöver vård och inte hänga på ett forum.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (?) skrev 2024-05-30 20:43:51 följande:
    Rör sig troligast om kapning om identitet men den riktiga Kaffedraken har bäddat för detta hut länge som helst.Därmed inte sagt att kapning skulle vara rätt om det nu är det det handlar om. 
    Dock är den riktiga "draken" tillräckligt instabil för att starta trådar av den här typen under annat namn. Och dessutom hävda att det inte är han.
    Som jag sagt tidigare - all trovärdighet är borta, människan behöver vård och inte hänga på ett forum.
    Jag har anmält honom till FL för jag har tröttnat på dessa skumma trådar dag efter dag. Förhoppningsvis kan han vi avstängd ellernåtmindfone få en varning nån gång 
  • Anonym (Jessica)

Det r väl ändå tänkt att det har forumet sks vara seriöst och en trygg plats att hänga på

• Anonym (?)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-30 20:48:13 följande:

Det r väl ändå tänkt att det har forumet sks vara seriöst och en trygg plats att hänga på

Tråkigt med psykiska problem men du gör helt rätt som anmäler.
    Kaffedraken kan inte må bra. Har han dessutom fått sitt "nick" kapat utan att reagera är ju ytterligare en varning.
    Kolla alla dessa trådstarter på samma tema - helt besatt!!
    Moderatorer borde spärra så vi slipper se och läsa.
  • Anonym (Jag som är den riktiga)

Inte första gången. För några år sen var det flera olika samtidigt.
  • Anonym (Runka på)
    Anonym (Jag som är den riktiga) skrev 2024-05-30 21:41:59 följande:
    Finns ju en väldigt enkel lösning. Men det vill du ju inte. Så nu kan alla använda namnet så mycket de bara vill.
  • Anonym (?)
    Anonym (Jag som är den riktiga) skrev 2024-05-30 21:41:59 följande:
    Är väl inte så konstigt om han drivs med, han ber ju om det i alla trådar han startar.
    Anonym (Runka på) skrev 2024-05-30 21:46:52 följande:
    Finns ju en väldigt enkel lösning. Men det vill du ju inte. Så nu kan alla använda namnet så mycket de bara vill.
    Låt dom hållas. De får ha sitt lilla roliga och tröttnar snart. Ingen annan orkar vara Kaffedraken lika länge som mig Drömmer
  • Anonym (Runka på)
    Anonym (Jag som är den riktiga) skrev 2024-05-30 21:52:01 följande:
    Låt dom hållas. De får ha sitt lilla roliga och tröttnar snart. Ingen annan orkar vara Kaffedraken lika länge som mig Drömmer
    Då så! Då finns det heller ingen anledning att härja runt i trådar och skriva att det inte är du. Låt dom hållas, som du själv säger.
  • Anonym (?)
    Anonym (Jag som är den riktiga) skrev 2024-05-30 21:52:01 följande:
    Nä, ingen orkar lika länge. De flesta inser att de borde gett upp för längesedan.
    Kaffedraken har för länge sedan tappat all trovärdighet genom alla sina trådar på samma tema hela tiden - om och om och om igen.
    Det är fel på kvinnor. ingen förstår mig, ingen vill ha mig ... o.s.v.
    Rätt tröttsamt!
  • Anonym (Lily)

Alla gör det.. eller iallafall majoriteten. Det är ingen som tycker det är fel att män gör det. Eller kvinnor.
    Varför vill du hela tiden få det till att det är något slags krig mellan könen? 
    Folk som klagar här på FL på att deras man eller kille gör det gör ju det oftast för att det går ut över sexlivet, då är det ett problem.. inte för att det är smutsigt eller fel att göra det. 

Däremot kanske man kan hålla detaljerna för sig själv.. 

• Anonym (XXX)

Och vad har detta med ekonomi o juridik att göra?

Anonym (?) skrev 2024-05-30 22:03:41 följande:
    Nä, ingen orkar lika länge. De flesta inser att de borde gett upp för längesedan.
    Kaffedraken har för länge sedan tappat all trovärdighet genom alla sina trådar på samma tema hela tiden - om och om och om igen.
    Det är fel på kvinnor. ingen förstår mig, ingen vill ha mig ... o.s.v.
    Rätt tröttsamt!
    Jag tappade trovärdigheten redan då jag skrev om en yngre tjej jag var kär i. En sån här tråd skulle jag aldrig göra.

Och det cementerades när jag skrev om hur det var en ögonöppnare, jag såg vad utbredd dubbelmoralen är.

• Anonym (Troligen)

Troligen någon kvinna som inte mår helt bra och som stört sig på KD under lång tid.
    Anonym (Troligen) skrev 2024-06-02 07:03:37 följande:
    Troligen någon kvinna som inte mår helt bra och som stört sig på KD under lång tid.
    Inte omöjligt. Flera vill tysta mig och har bett mig att lämna trådar. Jag var inte ens otrevlig, men det räckte att det var jag och att jag inte höll med om allt de sa.
  • Anonym (Runka på)
    Anonym (Jag som är den riktiga) skrev 2024-06-02 07:20:38 följande:
    Inte omöjligt. Flera vill tysta mig och har bett mig att lämna trådar. Jag var inte ens otrevlig, men det räckte att det var jag och att jag inte höll med om allt de sa.
    Nej, men för att du tar upp en enorm plats. Det måste du ju förstå själv. Kan ju vara kul att läsa vad ANDRA tycker också. Inte bara läsa det du skriver, som du dessutom redan skrivit tusentals gånger. Har du ingen förståelse för det?

Anonym (Runka på) skrev 2024-06-02 12:38:14 följande:
    Nej, men för att du tar upp en enorm plats. Det måste du ju förstå själv. Kan ju vara kul att läsa vad ANDRA tycker också. Inte bara läsa det du skriver, som du dessutom redan skrivit tusentals gånger. Har du ingen förståelse för det?
    Jo. Jag har däremot inte förståelse för att jag ska tystas och ombeds lämna en tråd som inte handlar om det jag brukar tjata om.
Svar på tråden Fel och smutsigt när män onanerar?