• Anonym (Kaffedraken)

Fel och smutsigt när män onanerar?

Jag onanerar så gott som dagligen, kollar på tjejer på nätet eller fantiserar om kvinnor jag sett ute. Oftast brukar jag spruta i en bit toapapper. Varför är det fel och smutsigt när män onanerar men inte när kvinnor gör det?

• Svar på tråden Fel och smutsigt när män onanerar?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Jag som är den riktiga) skrev 2024-05-30 18:27:21 följande:
    En jag träffade gillade det, hon brukade kolla såna videos.
    Det är undantagen som bekräftar regeln.
  • Anonym (Normalt)

Det är helt normalt att onanera oavsett kön. Det är snarare onormalt att aldrig onanera. Det är när personen ifråga inte fattar att onani är något privat som man håller för sig själv det blir äckligt. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Normalt) skrev 2024-05-30 19:01:52 följande:

Det är helt normalt att onanera oavsett kön. Det är snarare onormalt att aldrig onanera. Det är när personen ifråga inte fattar att onani är något privat som man håller för sig själv det blir äckligt. 

Hade en kvinna skrivit att hon onanerar hade det varit vackert.
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-30 19:19:28 följande:
    Det får du väl tycka men du måste förstå att det inte är socialt accepterat att prata om sin onani hur som helst. Vissa saker håller man för sig själv, oavsett kön. Det handlar inte om att det är fel att onanera utan om att det är en privatsak. Det får man lära sig som barn. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Normalt) skrev 2024-05-30 19:37:38 följande:
    Det får du väl tycka men du måste förstå att det inte är socialt accepterat att prata om sin onani hur som helst. Vissa saker håller man för sig själv, oavsett kön. Det handlar inte om att det är fel att onanera utan om att det är en privatsak. Det får man lära sig som barn. 
    Just den här personen verkar sakna all sociala normer och spärrar. Måste tydligen upplysa om i vilket typ av papper man avslutar i . 
    Tacka fan att personen måste runka - för någon riktig kvinna lära väl inte ställa sif i kö för en date. Helt sjukt och gränslöst!!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Normalt) skrev 2024-05-30 19:37:38 följande:
    Jag onanerar privat hemma.
  • Anonym (Jessica)

Vad får du allt ifrån? Jag känner mig smutsig när jag gör det. 

• Anonym (Normalt)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-30 19:45:03 följande:
    Jag onanerar privat hemma.
    Och nu har du problem med att granntanterna bryter sig in hos dig när du onanerar och säger att du är äcklig? 
  • Anonym (Jessica)

Då jag gör aldrig det längre 

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-30 19:19:28 följande:
    Nej
Svar på tråden Fel och smutsigt när män onanerar?