Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Fel och smutsigt när män onanerar?

Anonym (Normalt) skrev 2024-05-30 19:37:38 följande:
    Det får du väl tycka men du måste förstå att det inte är socialt accepterat att prata om sin onani hur som helst. Vissa saker håller man för sig själv, oavsett kön. Det handlar inte om att det är fel att onanera utan om att det är en privatsak. Det får man lära sig som barn. 
    Just den här personen verkar sakna all sociala normer och spärrar. Måste tydligen upplysa om i vilket typ av papper man avslutar i . 
    Tacka fan att personen måste runka - för någon riktig kvinna lära väl inte ställa sif i kö för en date. Helt sjukt och gränslöst!!
  • Anonym (?)
    Anonym (M) skrev 2024-05-30 19:50:33 följande:

Trist att någon utger sig för att vara KD. Man undrar varför. Det märks på sättet att skriva att det inte är den riktiga. 

Rör sig troligast om kapning om identitet men den riktiga Kaffedraken har bäddat för detta hut länge som helst.Därmed inte sagt att kapning skulle vara rätt om det nu är det det handlar om. 
    Dock är den riktiga "draken" tillräckligt instabil för att starta trådar av den här typen under annat namn. Och dessutom hävda att det inte är han.
    Som jag sagt tidigare - all trovärdighet är borta, människan behöver vård och inte hänga på ett forum.
  • Anonym (?)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-30 20:48:13 följande:

Det r väl ändå tänkt att det har forumet sks vara seriöst och en trygg plats att hänga på

Tråkigt med psykiska problem men du gör helt rätt som anmäler.
    Kaffedraken kan inte må bra. Har han dessutom fått sitt "nick" kapat utan att reagera är ju ytterligare en varning.
    Kolla alla dessa trådstarter på samma tema - helt besatt!!
    Moderatorer borde spärra så vi slipper se och läsa.
  • Anonym (?)
    Anonym (Jag som är den riktiga) skrev 2024-05-30 21:41:59 följande:
    Inte första gången. För några år sen var det flera olika samtidigt.
    Är väl inte så konstigt om han drivs med, han ber ju om det i alla trådar han startar.
  • Anonym (?)
    Anonym (Jag som är den riktiga) skrev 2024-05-30 21:52:01 följande:
    Låt dom hållas. De får ha sitt lilla roliga och tröttnar snart. Ingen annan orkar vara Kaffedraken lika länge som mig Drömmer
    Nä, ingen orkar lika länge. De flesta inser att de borde gett upp för längesedan.
    Kaffedraken har för länge sedan tappat all trovärdighet genom alla sina trådar på samma tema hela tiden - om och om och om igen.
    Det är fel på kvinnor. ingen förstår mig, ingen vill ha mig ... o.s.v.
    Rätt tröttsamt!
Svar på tråden Fel och smutsigt när män onanerar?