• Anonym (Kaffedraken)

Fel och smutsigt när män onanerar?

Jag onanerar så gott som dagligen, kollar på tjejer på nätet eller fantiserar om kvinnor jag sett ute. Oftast brukar jag spruta i en bit toapapper. Varför är det fel och smutsigt när män onanerar men inte när kvinnor gör det?

• Svar på tråden Fel och smutsigt när män onanerar?
  • Anonym

Det där var faktiskt det enda du kunde skriva som räddade dig ifrån att helt och hållet bli stämplad som internet-incel som det är kört för. Nu kommer populäriteten att vända! Du vet sannerligen hur man manipulerar folk för att vinna förtroende.

• Anonym (g)
    Överste Senap skrev 2024-05-30 16:58:10 följande:

Det är inte det minsta fel att du gör det. Felet är att di talar om att du gör det.

Exakt. Det är liksom något privat och inget folk behöver veta online. Ungefär som att ingen behöver veta när du senast var på toa med dålig mage. Ingen bryr sig liksom.
  • enola

Ingen påstår att det är fel och smutsigt att män onanerar. Möjligen religiösa fanatiker men då gäller det även kvinnor. Var får du alla dina märkliga idéer ifrån?

• Anonym (Runka på)

Runka på du. Ingen bryr sig. (Spyr dock lite av att höra om det.)

• fornminne

Vad du gör privat och diskret har ingen annan med att göra. Eller brukar du onanera offentligt? På jobbet? Ställa dig i fönstret? Det är sådant som kritiseras, inte onanin i sig. Utom av fanatiker då.

Ibland kritiseras även porrtittande kopplat till onani, men porrmotståndare kan ju inte veta vad du tittar på hemma. Bara om du porrsurfar på jobbet eller dylikt.

• Anonym (Jag som är den riktiga)

Kaffedraken måste bara säga att det inte är jag som gjort tråden Glad

• Anonym (Kaffedraken)
    Överste Senap skrev 2024-05-30 16:58:10 följande:

Det är inte det minsta fel att du gör det. Felet är att di talar om att du gör det.

Ja, kvinnor tycker inte om att män onanerar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (g) skrev 2024-05-30 17:02:28 följande:
    Exakt. Det är liksom något privat och inget folk behöver veta online. Ungefär som att ingen behöver veta när du senast var på toa med dålig mage. Ingen bryr sig liksom.
    Nej, ingen bryr sig, det är därför jag får så många kommentarer.
  • Anonym (Jag som är den riktiga)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-30 18:24:53 följande:
    Ja, kvinnor tycker inte om att män onanerar.
    En jag träffade gillade det, hon brukade kolla såna videos.
Svar på tråden Fel och smutsigt när män onanerar?