linani skrev 2024-05-30 17:34:01 följande:
Men... Hur menar du att han "egentligen vill"?
Om han nu haft flera chanser - inklusive att du försökt kyssa honom flera gånger, och klätt av dig naken framför honom - men inte tagit någon av dom, så vill han väl inget med dig. Åtminstone inte lika mycket som han vill fortsätta att vara med sin fru.
Kanske berättar han allt du gör för sin fru, och det är okej mellan dom.
Eller så tycker han det adderar spänning med flirt men du är inte tillräckligt lockande att gå vidare med.
Istället för att tänka att han vill dig, kan du fokusera på att han faktiskt avvisat dig alla gånger. Låter som ett mer hälsosamt alternativ för dig att gå vidare utan honom.
Jag har aldrig försökt nykter. Nu har jag inte vart så full som han trott, jag kommer ihåg allt. Blir kanske en annan sak helt nykter?
Nej han berättar inte för frun då hade hon nog strypt mig eller nåt.
Anonym (A) skrev 2024-05-30 17:40:17 följande:
Hahaha så det ni håller på med är helt oskyldigt? :D Har du checkat med hans fru om den saken? Eller om jag säger så här, skulle du vara ok om ni två blev ett par och han höll på så här med en annan tjej? Hur hans fru beter sig spelar ingen roll, det är hans beteende som visar vilken moral(brist) han har.
Nej inte oskyldigt alls men det skulle nog kunna beskrivas så. Men du känner inte honom han har hög moral. En väldigt fin man.