Inlägg från: Ms anybody |Visa alla inlägg
  • Ms anybody

Gift man intresserad av mig?

Anonym (Är det nåt?) skrev 2024-05-29 17:38:00 följande:

Han har även gjort saker som lånat mig sin jacka när det varit kallt, varit med mig i Ullared/Gekås när hans fru avbokat och jag hade sett fram emot det, låtit mig sova på hans axel under en bussresa, burit mig när jag stukade foten, smort in mig med solskyddsfaktor på ryggen och liksom alltid fått mig att känna mig inkluderad i samtal osv. även om det är 3 par och jag är enda singeln.

Han är inte kär i dig utan bara snäll mot dig precis som hans fru. Troligtvis för att du är hans frus goda vän. Därför du få vara med dem pga att du annars hade varit ensam hemma och de tycker inte du ska behöva vara ensam så de tar med dig, bjuder hem dig osv. Sen så lita de båda på att du vet vad gränsen går. Men om du börja ta upp om känslor till honom så gissar jag att den vänskapen mellan dig och din vän och hennes man är över. De kommer inte vilja träffa dig igen eftersom du fel tolkar dem och deras relation till att det finns något mellan dig och hennes man. Så vill du kunna fortsätta umgås med dem så är mitt råd att släppa iden om att han skulle vara kär i dig. 
Svar på tråden Gift man intresserad av mig?