Grunkemoj skrev 2024-09-12 21:14:09 följande:
Skönt med extra koll. Ska på koll 17/9 igen.
Det är mycket tungt nu, jag gick ner till 50% från vecka 22 och nu är jag sjukskriven 100% från 3/9. Har snart ingen navel kvar. Gick in i vecka 27 idag (26+0). Har en hel del magproblem just nu, får extrema krampattacker med gaser som sitter fast i magen. En av bebisarna ligger väldigt långt ner och en ligger högt, gissar att det bidrar lite 😅
Vi har fixat och donat rätt mycket i sommar eftersom vi visste att jag troligen inte skulle orka senare i graviditeten. Det mesta är klart, saknar lite underlakan till spjälsängen, men tänker att det inte är någon panik.
Ska fixa lite apotek till bebisarna samt mig själv till efter förlossningen är det tänkt.
Fick f.ö en enorm chock när jag insåg att väntetiden hos försäkringskassan är 2 månader! Helgalet. Tur vi är två i hushållet.
Haha jag har ingen navel kvar heller, idag sa min sambo att den är borta 😅
Min stora ligger också längst ner med huvudet så gott som fixerad & min lilla ligger säte över hela magen typ.
Skönt att ni fått fixat mycket i sommar ☺️
Ska också fixa lite apotek och liknande så de är färdigt, jag håller på att få igenom kejsarsnitt så hoppas bli klar med de snart också ☺️
Ja de tog 50 dagar för mig att få beslut för sjukskrivningen de är helt otroligt, som du skriver tur man är två..