• Noctem

Utan trosor...

Jag minns att jag och ett par polare satt under en ståltrappa, trappan var lite som galler, ni förstår nog. Detta var under vattenfestivalen vill jag minnas, vi drack öl o tjoade. Vi satt dock där för att vi inte hade åldern inne för att dricka öl, o just på den platsen sytes vi inte, men då och då sneglade vi upp o det var god trafik på folk som gick upp o ned i trappan. Men hör och häpna, vi fick det nästan till att så många som 1/3 av kvinnor med kjol, inte hade trosor på sig, när de gled runt i Stockholm, på Vattenfestivalen!!
     Tjejer, kvinnor och damer, har ni dagar/kvällar nu på sommaren när ni glider runt i kjol utan undisar?? Och i så fall varför?? Bara nyfiken, kom just att tänka på det bara...

• Svar på tråden Utan trosor...
  • Anonym (Njut)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2024-05-24 06:14:32 följande:

Går oftast utan trosor under sommaren.

Härligt..  😀
  • Anonym (Kaffedraken (den äkta))

Ett annat sommarminne man aldrig glömmer. I lumpen var vi på en badplats och simmade över till nästa vik. Där på stranden satt en tjej på huk, helt naken, så man såg allt Förvånad

• Anonym (Kaffedraken (den äkta))
    Anonym (Kaffedraken (den äkta)) skrev 2024-05-24 08:08:46 följande:

Ett annat sommarminne man aldrig glömmer. I lumpen var vi på en badplats och simmade över till nästa vik. Där på stranden satt en tjej på huk, helt naken, så man såg allt Förvånad

På en utekonsert så satt 2 tjejer bakom oss. De var lite fräcka i mun och sen reste de sig upp och sprang mellan oss, bort till några kompisar. Ena tjejen hade kjol och jag såg hennes bara skinkor. Vet inte om hon hade string eller var utan.
  • Anonym (Anci)
    Anonym (Fjanttråd) skrev 2024-05-23 22:25:58 följande:
    Ja, jättefräscht att sprida vaginalt slem överallt.
    Har inte haft flytningar sen jag slutade ha trosor.
  • Anonym (Fjanttråd)
    Anonym (Anci) skrev 2024-06-09 00:57:43 följande:
    Har inte haft flytningar sen jag slutade ha trosor.
    Är du pensionär? Om inte så nej, då ljuger du. Alla vuxna kvinnor med hälsan i behåll har flytningar. 

Sluta låtsas vara kvinna. Män som skriver under kvinnliga nick är bara så tröttsamma. För att inte tala om uppenbara. 
  • Noctem
    Anonym (Anci) skrev 2024-05-21 19:27:37 följande:

Jag tvivlar på att ni satt under en ståltrappa under vattenfestivalen (varför skulle man göra det liksom), men vi är många som inte har underkläder. längre.

Du tvivlade på att vi satt under ståltrappan..!?
    Okej, som jag skrev, så var vi inte myndiga, o hade ej åldern inne, och där syntes vi inte... Polisen brukar vanligtvis, hälla ut öl/sprit, samt köra hem ungdomar till sina föräldrar, om de påträffades druckna!! Men du satt hemma tills du fyllde 18 antar jag?? Lr är du en Lidingöbo??
  • Anonym (Trosor)

Jag går aldrig ut utan trosor men när jag är hemma så kan jag skippa tosorna 

• Pussan

Man kan ju ta av trosorna när man känner att det börjar bli läge för det. Har jag gjort många gånger. Det är värt det bara för att känna och se killens reaktion när han upptäcker det. 

Plus att jag själv känner mig sexigare utan trosor så klart.

• Kirenaj68
    Noctem skrev 2024-05-21 12:48:31 följande:
    Utan trosor...

Jag minns att jag och ett par polare satt under en ståltrappa, trappan var lite som galler, ni förstår nog. Detta var under vattenfestivalen vill jag minnas, vi drack öl o tjoade. Vi satt dock där för att vi inte hade åldern inne för att dricka öl, o just på den platsen sytes vi inte, men då och då sneglade vi upp o det var god trafik på folk som gick upp o ned i trappan. Men hör och häpna, vi fick det nästan till att så många som 1/3 av kvinnor med kjol, inte hade trosor på sig, när de gled runt i Stockholm, på Vattenfestivalen!!
     Tjejer, kvinnor och damer, har ni dagar/kvällar nu på sommaren när ni glider runt i kjol utan undisar?? Och i så fall varför?? Bara nyfiken, kom just att tänka på det bara...

Istället för att dra en hittepåshistoria kunde du bara ha ställt en enkel fråga bland de kvinnliga medlemmar här om de går utan trosor på somrarna.....
  • Anonym (Man)
    Pussan skrev 2024-07-03 22:44:29 följande:

Man kan ju ta av trosorna när man känner att det börjar bli läge för det. Har jag gjort många gånger. Det är värt det bara för att känna och se killens reaktion när han upptäcker det. 

Plus att jag själv känner mig sexigare utan trosor så klart.

Fint ska de va :)
Svar på tråden Utan trosor...