• Kirenaj68

Utan trosor...

Noctem skrev 2024-05-21 12:48:31 följande:
    Utan trosor...

Jag minns att jag och ett par polare satt under en ståltrappa, trappan var lite som galler, ni förstår nog. Detta var under vattenfestivalen vill jag minnas, vi drack öl o tjoade. Vi satt dock där för att vi inte hade åldern inne för att dricka öl, o just på den platsen sytes vi inte, men då och då sneglade vi upp o det var god trafik på folk som gick upp o ned i trappan. Men hör och häpna, vi fick det nästan till att så många som 1/3 av kvinnor med kjol, inte hade trosor på sig, när de gled runt i Stockholm, på Vattenfestivalen!!
     Tjejer, kvinnor och damer, har ni dagar/kvällar nu på sommaren när ni glider runt i kjol utan undisar?? Och i så fall varför?? Bara nyfiken, kom just att tänka på det bara...

Istället för att dra en hittepåshistoria kunde du bara ha ställt en enkel fråga bland de kvinnliga medlemmar här om de går utan trosor på somrarna.....
  • Kirenaj68
    Anonym (Erik) skrev 2024-07-06 00:52:37 följande:

Riktigt hett 🔥 sanna
    Vill min sambo ska va utan trosor när hon bär klänning eller kjol., tycker jag är väldigt sexigt speciellt när man ska på krogen eller nånting.

Och varför ska hon vara utan trosor på krogen då? 
Svar på tråden Utan trosor...