• Noctem

    Utan trosor...

    Jag minns att jag och ett par polare satt under en ståltrappa, trappan var lite som galler, ni förstår nog. Detta var under vattenfestivalen vill jag minnas, vi drack öl o tjoade. Vi satt dock där för att vi inte hade åldern inne för att dricka öl, o just på den platsen sytes vi inte, men då och då sneglade vi upp o det var god trafik på folk som gick upp o ned i trappan. Men hör och häpna, vi fick det nästan till att så många som 1/3 av kvinnor med kjol, inte hade trosor på sig, när de gled runt i Stockholm, på Vattenfestivalen!!
     Tjejer, kvinnor och damer, har ni dagar/kvällar nu på sommaren när ni glider runt i kjol utan undisar?? Och i så fall varför?? Bara nyfiken, kom just att tänka på det bara...

  • Svar på tråden Utan trosor...
  • Anonym (Va?)
    Noctem skrev 2024-05-21 12:48:31 följande:
    Utan trosor...

    Jag minns att jag och ett par polare satt under en ståltrappa, trappan var lite som galler, ni förstår nog. Detta var under vattenfestivalen vill jag minnas, vi drack öl o tjoade. Vi satt dock där för att vi inte hade åldern inne för att dricka öl, o just på den platsen sytes vi inte, men då och då sneglade vi upp o det var god trafik på folk som gick upp o ned i trappan. Men hör och häpna, vi fick det nästan till att så många som 1/3 av kvinnor med kjol, inte hade trosor på sig, när de gled runt i Stockholm, på Vattenfestivalen!!
     Tjejer, kvinnor och damer, har ni dagar/kvällar nu på sommaren när ni glider runt i kjol utan undisar?? Och i så fall varför?? Bara nyfiken, kom just att tänka på det bara...


    1. Hur i all världen hann ni se detta på dem som gick förbi i all hast? Jag skulle nog aldrig hinna se om nån hade trosor eller ej, låren och kjolen är ju i vägen?

    2. Man kan ha string på sig, vilket blottar skinkorna - om det nu är på basis av dem man tror folk går utan trosor.

    Men ja, jag har svårt att tro att ni verkligen såg så många fittor.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hittepå. Trodde inte sommarlovet börjat ännu. 

  • Anonym (Jessica)

    Haha. Ja men ibland kan det vara en rolig grej. Lite spännande. 


     

  • Anonym (Njut)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-21 15:46:56 följande:

    Haha. Ja men ibland kan det vara en rolig grej. Lite spännande. 


     


    Tycker att det är lite spännande å sexigt när kvinnorna går utan trosor. Hör ju sommaren till. :)
  • Anonym (Bara gjort)

    Jag har bara gått troslös under kläder vid ett tillfälle och det var enbart för att jag ville göra allt jag kunde och att jag skulle vara perfekt och vinna tillbaks min ex. när vi sågs.

    Annars känns det för sunkigt. 

  • Tecum
    Anonym (Bara gjort) skrev 2024-05-21 16:41:16 följande:

    Jag har bara gått troslös under kläder vid ett tillfälle och det var enbart för att jag ville göra allt jag kunde och att jag skulle vara perfekt och vinna tillbaks min ex. när vi sågs.

    Annars känns det för sunkigt. 


    Hur gick det med exet, funkade ditt trick?
  • Anonym (Bara gjort)
    Tecum skrev 2024-05-21 16:46:37 följande:
    Hur gick det med exet, funkade ditt trick?
    Jag ville att allt skulle vara perfekt. Eftersom jag fått en rosa tvådelad mysdress av honom hade jag den på, de smycken han gett mig (inte förlovningsringen iofs) liksom allt som skulle kännas som "oss"...och mysdressen... är väl inte sexig direkt så var troslös, bhlös under.

    Ja det funkade :)
  • Anonym (M)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-21 15:15:22 följande:

    Hittepå. Trodde inte sommarlovet börjat ännu. 


    Knappast... tror inte dagens ungar är bekanta med vattenfestivalen.
  • Tecum
    Anonym (Bara gjort) skrev 2024-05-21 17:00:18 följande:
    Jag ville att allt skulle vara perfekt. Eftersom jag fått en rosa tvådelad mysdress av honom hade jag den på, de smycken han gett mig (inte förlovningsringen iofs) liksom allt som skulle kännas som "oss"...och mysdressen... är väl inte sexig direkt så var troslös, bhlös under.

    Ja det funkade :)
    Grattis!
Svar på tråden Utan trosor...