Utan trosor...
fräscht gilda runt utan trosor
fräscht gilda runt utan trosor
På lördag åker jag på fem veckors semester till södra Frankrike.
Där blir det många tillfällen, flera dagar och kvällar, utan trosor.
T ex tycker jag det ger en underbar känsla när den varma vinden smeker mitt nakna kön under klänningen.
Eller på stranden när solen värmer rakt in mellan mina ben när jag solar naken på stranden.
Min erfarenhet och uppfattning är att det är mycket vanligare på t ex Franska Rivieran än generellt i Sverige att flickor och kvinnor ganska ofta väljer att gå utan trosor.
Jag, liksom så många andra människor, blir mera sexpositiv på sådana platser, i sådant klimat och i sådana sammanhang. Och av att klä mig sexigt, t ex med kort klänning, höga klackar och Stayups, men utan trosor.
Jag upplever inga som helst problem med flytningar eller liknande.
Snarare då tvärtom att fukten i bland kan bli för liten vid. t ex vid en tillfällig sexig aktivitet utomhus när solen och den varma vinden snarare gör att jag blir för torr.
En vecka kommer jag tillbringa i Cap d´Agde och naturist village.
De som vet förstår...
Där är det mycket vanligare bland alla kvinnor, oavsett ålder eller utseende, att gå utan trosor, man kan nästan säga att trosor knappt existerar
Nu fylls jag av glädje, pirr och längtan till lördag...
Anonym (Fjanttråd)
Aldrig hört talas om Cap d´Agde?
Nä, såklart du inte har.
För din vetskap så är det Europas största nudiststad.
Vet med säkerhet att de flesta kvinnor går troslösa där.
Läs på lite innan du uttalar dig.
Från Wikipedia:
Cap d'Agde har ett stort familjeanpassat område för naturister.
Village Naturiste är en stor avskild del av Cap d'Agdes nordöstra ände, men är dock fullt nåbar via den offentliga stranden från öster. Det är en inhägnad naturistby, där nakenhet är den sociala normen, inklusive restauranger och butiker, dag och natt. Om kvällen när det blir kallare har många människor klätt på sig, men ofta i avslöjande kläder. En lokal turistskatt betalas per dag för varje person som vistas där.
Village Naturiste är en egen by, med en 2 km lång strand, hamn och marina, campingområde, lägenhetskomplex, hotell, butiker, restauranger, barer, postkontor, banker, frisersalonger, bastu och andra faciliteter.