• Brutet

    Fantiserar om att någon ska sätta på min fru

    Jag har en fantasi som jag vill göra verklighet av. Vill att det ska vara med en extra kuk när jag och min fru ska ha sex. Blir så sjukt kåt av tanken på att ligga på rygg med frun på alla fyra över mig, intensiv ögonkontakt mellan oss och se hur hon gungar fram och tillbaks ovanpå mig för att någon sätter på henne bakifrån. Se henne njuta, höra henne stöna. Fråga henne om det är skönt. Min fru är försiktigt positiv. Var hittar man någon som kan gå med ett så specifikt scenario, som kan tänka sig att komma in utan att snacka och bara köra igång enligt mina instruktioner och sedan gå igen utan en massa snack eller så när vi är klara? Eventuellt maskerade så att det bara är en extra penis och inget annat. 


    någon som provat något liknande? 

  • Svar på tråden Fantiserar om att någon ska sätta på min fru
  • Anonym (En och enhalva inne)

    Berätta gärna mer om hur det känns att vara bull. Min oro är att den extra mannen skulle bli lite utnyttjad. Typ som en kul extradildo. (Jag är inte cuck men vill ha mmf trekant)


     Gbgkillen73a skrev 2024-05-20 00:49:16 följande:

    Jag har varit den extra mannen och träffat några olika gifta fruar när mannen tittat på. Det är ljuvligt skönt att se pch känna en ordentlig fru njuta. 😊


  • Anonym (Ms)

    Har alltid haft den sex fantasin och bjuda hem ett par i medelåldern,, och att man för en liten stund byter fru / kvinna med varann,,, men att man ligger i samma säng så att man ser vad man gör med varandras kvinnor,, kondom ett krav spelar ingen roll om det är i fittan eller i rumpan,, skulle va sexig,,, plus slicka å att kvinnorna säger är så välkommen

  • Core
    Ztiff2 skrev 2024-05-19 21:05:13 följande:
    Insiativet var mitt, bearbetade det ett tag :) det är sjukt hett att få en snap en fredagskväll med sin tjej som stönar och har det skönt :)

    Jag undrar lite om den psykologiska bakgrunden, hur män kan komma att bli som dig. Jag frågar inte för att håna, jag är bara intresserad av hur det kommer sig!

    Tror du att ni som gillar detta i regel är mer svartsjuka i grunden, och att det blir en kontrollerad ventil, som samtidigt tänder er av de motstridiga känslorna det skapar? 
    Om jag prövar scenariot i tanken känner jag mig mest likgiltig och lite äcklad. Jag kan inte komma i kontakt med varken svartsjuka, ilska eller upphetsning.


    Så min tanke är att det måste finnas nån friktion i det här för att man ska kunna få ut någonting av det? Eller är det en felaktig analys?

    Jag är f.ö inte svartsjuk av mig, skulle hon hitta en annan skulle det så klart vara tufft att lämna vårat liv tillsammans, men jag känner inget agg mot eventuell man. 

  • Tjej 1982

    Fantiserar kan man ju alltid göra,, finns väl dom som går igång på det som allt annat? Vad är det som är konstigt med det låt fantasin flöda eller gör verkligen an det inget konstigt 

  • Brutet
    Core skrev 2024-05-21 00:38:15 följande:

    Jag undrar lite om den psykologiska bakgrunden, hur män kan komma att bli som dig. Jag frågar inte för att håna, jag är bara intresserad av hur det kommer sig!

    Tror du att ni som gillar detta i regel är mer svartsjuka i grunden, och att det blir en kontrollerad ventil, som samtidigt tänder er av de motstridiga känslorna det skapar? 
    Om jag prövar scenariot i tanken känner jag mig mest likgiltig och lite äcklad. Jag kan inte komma i kontakt med varken svartsjuka, ilska eller upphetsning.


    Så min tanke är att det måste finnas nån friktion i det här för att man ska kunna få ut någonting av det? Eller är det en felaktig analys?

    Jag är f.ö inte svartsjuk av mig, skulle hon hitta en annan skulle det så klart vara tufft att lämna vårat liv tillsammans, men jag känner inget agg mot eventuell man. 


     För min del skulle jag aldrig låta min fru ligga med någon annan utan att jag var med. Och den andre mannen skulle vara objektifierad och vara endast en extra kuk och ett par extra händer som gör vad jag bestämmer. Det handlar om att få se min fru njuta för jag går igång så jävulskt på det. Ber henne ofta onanerande för mig på kvällarna och så sitter jag bara på sängkanten och tittar på när hon njuter av sin vibrator. Eller lägger mig tätt intill med ansiktet mot hennes så jag kan känna luften komma ur hennes lungor när hon stönar. 
  • Anonym (bulll)

    En variant är ju att ni blir väldigt goda vänner cuck och bull, de brukar bli lättare att få till de då. God lycka och brerätta gärna hur de går för er...
     

  • Core
    Brutet skrev 2024-05-21 09:03:17 följande:
     För min del skulle jag aldrig låta min fru ligga med någon annan utan att jag var med. Och den andre mannen skulle vara objektifierad och vara endast en extra kuk och ett par extra händer som gör vad jag bestämmer. Det handlar om att få se min fru njuta för jag går igång så jävulskt på det. Ber henne ofta onanerande för mig på kvällarna och så sitter jag bara på sängkanten och tittar på när hon njuter av sin vibrator. Eller lägger mig tätt intill med ansiktet mot hennes så jag kan känna luften komma ur hennes lungor när hon stönar. 
    Såå, med det, ligger det någon uns verklighet i min lekmansanalys?
  • Micke A

    Hej
    Har varit med om bägge delarna, vara x tra mannen vilket jag är nu till att dela min sambo med andra män.
    Bara att fråga om du undrar något.
    Det finns män som jag som gärna hjälper till med önskningar och fantasier.

  • Anonym (Yes pls)
    Brutet skrev 2024-05-21 09:03:17 följande:
     För min del skulle jag aldrig låta min fru ligga med någon annan utan att jag var med. Och den andre mannen skulle vara objektifierad och vara endast en extra kuk och ett par extra händer som gör vad jag bestämmer. Det handlar om att få se min fru njuta för jag går igång så jävulskt på det. Ber henne ofta onanerande för mig på kvällarna och så sitter jag bara på sängkanten och tittar på när hon njuter av sin vibrator. Eller lägger mig tätt intill med ansiktet mot hennes så jag kan känna luften komma ur hennes lungor när hon stönar. 
    Fler män som dig, tack.

    till trådstartaren.. kolla sidor som typ darkside.se eller något sådant. Tror det är lätt föra dialoger med andra öppensinnade där Om vad ni vill ha/inte vill ha. 
  • Akroterion

    Klart du och din fru ska njuta av att hon får en extra man. Vi har provat olika konstellationer och just en extra man är ju passande då kvinnor med lätthet kan hantera flera.
    Hör gärna av er om ni vill ha fler tips.

Svar på tråden Fantiserar om att någon ska sätta på min fru