• Brutet

Fantiserar om att någon ska sätta på min fru

Jag har en fantasi som jag vill göra verklighet av. Vill att det ska vara med en extra kuk när jag och min fru ska ha sex. Blir så sjukt kåt av tanken på att ligga på rygg med frun på alla fyra över mig, intensiv ögonkontakt mellan oss och se hur hon gungar fram och tillbaks ovanpå mig för att någon sätter på henne bakifrån. Se henne njuta, höra henne stöna. Fråga henne om det är skönt. Min fru är försiktigt positiv. Var hittar man någon som kan gå med ett så specifikt scenario, som kan tänka sig att komma in utan att snacka och bara köra igång enligt mina instruktioner och sedan gå igen utan en massa snack eller så när vi är klara? Eventuellt maskerade så att det bara är en extra penis och inget annat. 

någon som provat något liknande? 

• Svar på tråden Fantiserar om att någon ska sätta på min fru
  • Anonym (En och enhalva inne)

Nej, jag har samma lust och är absolut inte svartsjuk. Om jag ska rannsaka mig så tror jag att det handlar om två saker. Dels att jag är kåtare och vildare än min fru och jag går igång på att se att hon också är kåt och vild. 
    Dels att det blir en slags maktlek med givande och tagande. Jag gillar att jag ger henne till andra mön som får använda min kvinna.

Core skrev 2024-05-21 00:38:15 följande:

Jag undrar lite om den psykologiska bakgrunden, hur män kan komma att bli som dig. Jag frågar inte för att håna, jag är bara intresserad av hur det kommer sig!

Tror du att ni som gillar detta i regel är mer svartsjuka i grunden, och att det blir en kontrollerad ventil, som samtidigt tänder er av de motstridiga känslorna det skapar? 
    Om jag prövar scenariot i tanken känner jag mig mest likgiltig och lite äcklad. Jag kan inte komma i kontakt med varken svartsjuka, ilska eller upphetsning.

Så min tanke är att det måste finnas nån friktion i det här för att man ska kunna få ut någonting av det? Eller är det en felaktig analys?

Jag är f.ö inte svartsjuk av mig, skulle hon hitta en annan skulle det så klart vara tufft att lämna vårat liv tillsammans, men jag känner inget agg mot eventuell man. 

• Anonym (Anonym)

Skulle nog med gå i gång på att se min tjej bli påsatt av nån annan kille,, men bara om hon själv vill,
    Har diskuterat trekant antal gånger men inte kommit till saken,,

• NyAnvänd

Fantasin låter vansinnigt spännande. Skulle vilja gå in, kåt och knullsugen, ställa mig bakom, gnida kuken mot fittan 
    och sedan sakta tränga in  

,
  • NyAnvänd
    Tjej 1982 skrev 2024-05-21 00:58:26 följande:

Fantiserar kan man ju alltid göra,, finns väl dom som går igång på det som allt annat? Vad är det som är konstigt med det låt fantasin flöda eller gör verkligen an det inget konstigt 

Finns det personer här som gör verklighet av något?
  • Anonym (Anonym)

Jag skulle vilja göra verklighet av det,,sambon å jag har pratat om det men har aldrig kommit så lång ännu,, men hon är ju inte emot det,, men då ska det ju va med nån man inte känner,,skulle bli kåt att se hon blir knullad av annan man,,,helt skulle vi ju vilja bjuda hem ett par så att man kan byta partner lite med varann,, hon har ju alltid velat va med nån tjej men det vågar hon inte riktigt,, två tjejer tillsammans är ju riktigt sexigt 

• Meddelande borttaget
  • Tukt

Det är ju ingen ovanlig fantasi det här, om man utgår från Familjeliv. Det tycks heller inte vara så ovanligt att om man sedan genomför fantasin, att det påverkar förhållandet negativ.
    Viktigt att analysera innan vad det är för känslor som det hela scenariot slår an.

• Anonym (Anonym)

Precis har pratat om det länge men tjejej är lite blyg men samtidigt vill hon säger hon,,hon sa här om dagen att hon ville känna två stor kukar tränga sig in i henne och töja ut henne,,men vet inte bara om det är sexfantasi från hennes sida,,,men mena på det om man har en sån fantasi så är det ju att man vill göra verklighet utav den egentligen inte mig imorgon såå 

• Ztiff2
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-05 17:57:00 följande:

Jag skulle vilja göra verklighet av det,,sambon å jag har pratat om det men har aldrig kommit så lång ännu,, men hon är ju inte emot det,, men då ska det ju va med nån man inte känner,,skulle bli kåt att se hon blir knullad av annan man,,,helt skulle vi ju vilja bjuda hem ett par så att man kan byta partner lite med varann,, hon har ju alltid velat va med nån tjej men det vågar hon inte riktigt,, två tjejer tillsammans är ju riktigt sexigt 

Har lång erfarenhet och hjälpt andra med guide att komma igång att få sin tjej intresserad,  skriv och fråga vad du vill :)
  • Anonym (Anonym)

Hej, hon har länge sagt att hon vill ha en trekant men den diskussionen kommer bara upp när vi har sex,,, då tycker ja ju då borde hon ju vilja men vågar inte,,,kanske låter sinnes sjukt detta,,,vi har flyttat för inte så längesen då skickade hennes kvinnlig läkare över alla hennes papper hit vi bor... till hennes ny läkare och här fick hon sig en man i medelåldern denna gång,,, misstänker att det är han som hon vill ha trekant med nu fast hon inte vågar säga nånting för märkt att dom pratar i telefonen lite då å då 

Svar på tråden Fantiserar om att någon ska sätta på min fru