• Anonym (TS)

BIM juni 2024

En tråd för oss som hoppas plussa i juni :)  Lycka till alla! <3

• Svar på tråden BIM juni 2024
  • Lugnoro
    Snorkfrökenhär skrev 2024-06-16 22:51:47 följande:

Beklagar missfallet 😔 Har aldrig varit med om det själv men i stort sett alla jag känner har det, så himla vanligt tyvärr. Oron över att det ska hända igen kan jag verkligen tänka mig är svår att släppa, jag som inte ens varit med om det är ju orolig nog så blir förstås betydligt större oro för alla som drabbats tidigare. Men det går ju ändå bra för dem flesta graviditeter får man intala sig och missfall är ju kroppens sätt att stöta bort det som inte var friskt?

Ni kommer lyckas snart igen 🙏🏻💕

Tack. Ja, precis. Tyvärr har jag kollat runt lite för mycket på Internet och hört om dem som får typ 7 missfall i sträck... Dock så är det mindre än 1% som har det så vad jag förstått det som, så får nog försöka tänka att de aldra flesta graviditeter inte slutar i missfall. 

Hoppas på det! ❤️
  • Juliaaaaaaaaa
    Juliaaaaaaaaa skrev 2024-06-12 09:10:31 följande:

Min temperatur droppade idag så jag tog ett ultratidigt test och det var negativt:( så det verkar kört för denna cykeln men jag väntar en dag till med att sluta med progesteron för säkerhets skull. Håller tummarna för alla er andra!😀

Jag fick min mens igår så jag hoppar in i juli-tråden också! Jag fortsätter såklart att följa er här och hoppas på massa pluss!😍 och stort grattis till Pez!🥰👏
  • Juliaaaaaaaaa
    Lugnoro skrev 2024-06-17 07:37:15 följande:
    Tack. Ja, precis. Tyvärr har jag kollat runt lite för mycket på Internet och hört om dem som får typ 7 missfall i sträck... Dock så är det mindre än 1% som har det så vad jag förstått det som, så får nog försöka tänka att de aldra flesta graviditeter inte slutar i missfall. 

Hoppas på det! ❤️
    Jag har också gjort det!🙈 men tror som du säger att det är väldigt ovanligt och det finns också ofta hjälp att få. Det är ju också väldigt vanligt att få ett missfall. Så vi får försöka tänka på det🥰
  • Juliaaaaaaaaa

Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6

Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket-testat neg 4/6 o fick mens 5/6.

Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
    PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Båten, 16/6, 4 barnet, 4 försöket. 
    Juliaaaaaaaaa, 16/6, första barnet, tredje försöket efter missfall. Fick mens 16/6. 
    Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
    Bunny s 18/6 3e barnet. Andra försöket. 
    snowplay970 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
    Cattis 21/6 sjätte barnet, första försöket.
    PrettyMoon 21/6 andra barnet, första försöket
    Snorkfrökenhär, 26/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 26/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
    LillaSam, 26/6. andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
    Signatur, 27/6, första barnet, 9:e försöket
    Anonym Eken, 30/6, andra barnet, andra försöket
    Anonym Längtar, 28/6, andra barnet, 8e försöket
  • Juliaaaaaaaaa
    Anonym (Morticia91) skrev 2024-06-15 09:34:20 följande:

Då var väntan över för den här gången. Mensen kom i morse enligt planerat. Hoppas verkligen inte det är en ny trend att ha molvärk en hel vecka innan. Kroppen är fantastisk på att lura en.
    Lycka till ni som har Bim i juni 😊

❤️
  • Anonym (Längtar)

Börjar närma sig bim nu för en del av oss ser jag på listan! Någon som har nån uppdatering?🥰 jag har en bra bit kvar innan test men nyfiken hur det går för er andra😌

• Pez

Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Juliaaaaaaaaa, 16/6, första barnet, tredje försöket efter missfall. Fick mens 16/6. 
    Pez 17/6 andra barnet andra försöket. - plussat
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 26/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
    LillaSam, 26/6. andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
  • Snorkfrökenhär

Pez Stort grattis 😍 Hoppas det går hela vägen och att ingen blödning kommer. Grattis, grattis! 

Jag är på ÄL+3 enligt appen men enligt mig själv ÄL+4. Vi har då haft sex varje dag flera dagar före ÄL och enligt mig på ÄL-dagen också. Missat ÄL har vi ju inte iaf 😆 Bara att avvakta nu och räkna ner dagarna tills man kan testa. För tidigt för att eventuellt känna något men ska försöka vara lite uppmärksam framöver. Spännande att läsa er andras känningar, håller tummarna för oss alla 😊🙏🏻

• Anonym (UWU)

Kastar mig in i tråden jag med. Var med i apriltråden men har följ er alla under maj och juni. Längtar efter barn nr 2. 4e försöker nu BIM 20/6

Stort grattis till er som plussat!!

Pez 17/6 andra barnet andra försöket. - plussat
    Anonym (UWU) andra barnet 4e försöket
  • Anonym (planerar)

Hej igen! Jag är på ÄL+7 tror jag? Och idag har jag mått så illa. är det ens möjligt att få sympom såhär tidigt? Eller kanske håller på å blir magsjuk. Hoppas dock inte det haha xD

Hur mår ni andra? 

Svar på tråden BIM juni 2024