Min sambo betalar allt
Jag har bott ihop med min sambo i 5 år. Jag flyttade in i hans hus två år efter att vi blev tillsamman. När vi blev tillsammans hade jag flera små lån och min ekonomi var ganska ansträng. Under vår tid tillsammans så har jag försökt göra allt för att ordna upp ekonomin genom att ta samlingslån och min sambo var jättesnäll och ställde upp som borgensman åt ett lån. Är väldigt tacksam för det. Under vår tid tillsammans så blev min vuxna dotter sjuk och fick komma och bo hos oss och min andra vuxna dotter separerade och behövde min hjälp ekonomiskt. Det resulterade i att min ekonomi ställdes på kant igen. Jag lånade mycket pengar av min sambo och jag har inte alls kunnat bidra med pengar till vårt mat inköp eller något annat. Efter jag betalt mina lån så har jag ca. 2000 över. Min sambo är fruktansvärt trött på detta med ekonomin och jag med förstås och vårt förhållande är inte alls bra. Vi har kommit ifrån varandra och jag känner att jag är bara en inneboende. Jag känner att han inte tycker om mina döttrar och han visar det tydligt vilket gör att mina döttrar knappt vill vara hos oss. Jag har inget att säga till om hemma varken inköp av mat eller något annat. Tycker han att jag dricker för mycket pepsi eller vill ha ett annat sorts knäckebröd fast det finns annat så köper han inte det. Jag känner mig som ett barn som behöver be om saker. Jag vet inte alls vad jag ska göra.