1omtänksam skrev 2024-05-22 15:48:59 följande:
Hej igen ts!
Nu har det gått ett tag. Ingenting har hänt, mer än att du tycker att hon har sänt ut signaler som du TOLKAR som att hon är intresserad av dig. Du beskriver hur hon tittar mot dig, men även hur du själv blir blyg och inte vågar prata. Ts jag vill utmana och uppmuntra dig igen.
Kan du, innan den här veckan är slut, bestämma dig för att nu måste det bli gjort? Att dy går fram till henne och frågar om hon har lust att ta en kaffe med dig en dag? Att det vore trevligt? Jag känner så för dig i det här och vill hålla tummarna för dig att den här tjejen tycker om dig tillbaks och att hon vill träffa dig. Men ts,, ju mer du skriver om henne här, ju mer höjs tankar och fantasier. Tror jag. Jag vet det inte är lätt. Ganska nyss var jag där själv i nåt liknande. Men vad jag vill komma till är att du nu måste försöka. Jag skickar mod till dig! Carch :) för om du låter henne bara få finnas såsom nu skadar du dig själv. Du måste få veta nu.
Jag utmanar dig nu att ta mod till dig och gä fram och fråga. Gör det innan veckan är slut. Antar du utmaningen ts? Hoppas det! Berätta för oss sen hur det gick om du vill. Jag och många med mig här lyssnar och vi vill alla ingjuta lite mod i dig kram!
Ja. Jag tolkar det som att hon är intresserad.
Varje dag i flera månader så står hon på andra sidan rummet och har ögonkontakt och ler mot mig. Sedan när vi ska sätta oss ner så kollar hon mot mitt håll flera gånger.
När vi går förbi varann så kollar hon alltid extra. med mera
Sedan tänkte jag att hon var blyg när vi ska ha något arbete och sitter nära varann, att hon då inte vågar prata så mycket med mig.
Jag besvara alltid hennes blickar och leenden, men jag tänker inte fortsätta med det. Speciellt inte eftersom jag lägger all min tid på henne medans hon dejtar runt på appar. Så det får bli nånting nu eller så tänker jag gå vidare.
För du har rätt att jag måste veta nu :) jag kan inte lägga mer energi utan att det blir nånting.
Sen vet jag ju att det kanske inte blir nånting ändå, Om det visar sig att vi inte har något gemensamt efter några dejter, men då vet man det iallafall.
Tack, jag antar utmaningen, jag ska fråga henne innan veckan är slut. :)