Anonym (Tjejen) skrev 2024-04-24 07:44:55 följande:
Intressant fråga. Det enda jag känner till är att erfarenheter av njutning föder ett sug efter mer. Rätt person som man har rätt känslor för och där man passar väl sexuellt tillsammans. Funderar på om du beskriver motsatsen för att du inte har träffat rätt sådär eller för att du inte är en speciellt sexuell person alls.
Ja du... jag vet ju förstås inte, men jag misstänker väl att det snarast är det senare tyvärr. Och det är ju inte heller så att jag har någon som helst längtan efter att hoppa i säng med den här mannen heller 😔 men jag *vill* ju ha det!
Anonym (Tjejen) skrev 2024-04-24 07:44:55 följande:
.
Om jag varit i din sits så hade jag sett till att liksom testa att locka fram lust med den här mannen, att nå orgasm är inte själva huvudmålet utan resan dit. Om jag gör det själv så kan jag komma på 1 minut kanske, men den där mkt längre tiden med min partner är något helt annat, extremt mycket bättre för mig. Två olika saker, med mig själv så är det pang bom med ett enda syfte, med partnern så är det extremt sensuellt och sexuellt hela vägen.
Det du beskriver om att göra det själv är precus på pricken! Det andra känner jag ju däremot inte igen öht. Jag tror jag förstår vad du menar med att försöka locka fram lusten, men det har inte funkat än iaf. Nu har vi bara träffats ute än så länge, så det har ännu inte uppstått nån situation som potentiellt skulle kunna leda till sex, men vi har ju kramats och så, och senast kysstes vi innan vi skiljdes åt, men det har liksom inte öht väckt nån längtan till mer - tvärtom 😔 Det är därför jag lite desperat hoppas att det finns nån konkret behandling eller nåt som kan öka sexlusten.