Inlägg från: Anonym (Kgng) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kgng)

Kan man träna upp sin sexlust?

Anonym (Go) skrev 2024-04-24 04:25:25 följande:
    Fast det blir ju för TS skull, eftersom hon vill vara tillsammans med den här mannen, eller hur? Så även om hon inte är intresserad av sexet i sig så är hon intresserad av ett förhållande, och därmed blir det för hennes egen skull som hon försöker ändra det. 

TS! Jag tycker att det är hur bra som helst att du försöker hitta sätt att öka din sexlust för att kunna vara tillsammans med den här mannen! Det visar att du har förståelse och respekt för hans behov, samtidigt som du inte trampar på ditt eget mående genom att bara finna dig i att ha sex utan att vilja. Tyvärr har jag inget svar på din fråga, men jag hoppas att det finns nån annan som kan komma med bra svar. 

Behov. Fy vad jag är allergisk mot det uttrycket . Gå och runka om ni har några behov. 

En kvinna ska inte ställa upp för killen har så kallade behov. 

• Anonym (Kgng)

Ts, har du alltid varit sådan? Eller har du blivit utsatt för något? i och med du säger att det inte är skönt. Vågar du slappna av? 

• Anonym (Kgng)
    Anonym (micke) skrev 2024-04-26 12:30:18 följande:
    Även om du inte får igång din egen sexlust så kommer du väldigt långt med
    oralsex någon gång då och då.
    Man ska göra det man själv vill. Annars kommer man absolut inte vilja när det blir till ett måste. En kvinna är ingen docka. Ni kan gå och dra i den om ni vill. Det är inte en kvinnas skyldighet att tillfreatälla er ett dugg.
  • Anonym (Kgng)
    Tecum skrev 2024-04-26 21:17:20 följande:
    Men om hon inte vill leva ensam då? "Som TS skrev: "Jag vill vara tillsammans med honom hela tiden, jag vill vakna och äta frukost med honom i sängen. Jag vill gå en regnig skogspromenad med honom, jag vill tjafsa med honom om vad vi ska äta till middag eller vad vi ska se på på tv... jag vill prata med honom om mina allra innersta tankar, mina drömmar och mina rädslor.

Om hon vill det och mannen vill samma men också ha en kvinna som han har sex med, vad ska hon göra då?
    Inte göra nåt hon inte vill ändå. 
  • Anonym (Kgng)
    Tecum skrev 2024-04-26 21:17:20 följande:
    Men om hon inte vill leva ensam då? "Som TS skrev: "Jag vill vara tillsammans med honom hela tiden, jag vill vakna och äta frukost med honom i sängen. Jag vill gå en regnig skogspromenad med honom, jag vill tjafsa med honom om vad vi ska äta till middag eller vad vi ska se på på tv... jag vill prata med honom om mina allra innersta tankar, mina drömmar och mina rädslor.

Om hon vill det och mannen vill samma men också ha en kvinna som han har sex med, vad ska hon göra då?

Du menar att hon ska tvinga sig då.

Svar på tråden Kan man träna upp sin sexlust?