Här är tråden där vi män peppar varandra för att lära oss att skita i kvinnor
Vi ser hur alla hur många desperata män det finns på FL. Min uppmaning till alla er: sluta vara desperata! Kvinnorna avskyr det, och ni själva kommer bara bli olyckligare.
Det vi istället måste göra är att lära oss mentalt att skita i kvinnor. Det finns annat i livet, och precis som med all annan träning handlar det om vana. Efter att ni skiter i kvinnor ett tag kommer behovet att sjunka, för att sakta ebba ut och försvinna. Allt handlar om vad man tänker på.
Kan du inte sluta tänka på kvinnor är det en svaghet som du måste arbeta bort. Inse också att de allra flesta män inte kommer få någon, det är bara de rikaste och bästa entreprenörerna som kommer få kvinnor i framtiden. Och då räknar jag INTE med folk som bildar par av ömsesidig desperation, sådana finns det tyvärr många av också. Bli inte en sådan.
Mina tips är:
1) Ta små steg. Sätt upp ett mål att inte prata med kvinnor på en dag. Känn framgång och stolthet när du lyckas med det. Efter det, prata inte med kvinnor på en vecka. Fortsätt med små steg i rätt riktning. Jag lovar dig att du både kommer bli lyckligare och känna en inre stolthet.
2) Hitta substitut. Kolla på porr en gång i veckan (det är inte hälsosamt att aldrig runka)., men inte oftare än så. Fokusera på träning, jobb och intressen. Se till att fylla din dag med detta.
3) Prata aldrig med kvinnor, titta inte på dem och behandla dem som luft. Inte nog med att det kommer göra dig gott, kvinnorna kommer uppskatta att de slipper lågstatusmän som de bara tycker är jobbiga. Är du på en arbetsplats och måste interagera med kvinnor kan du se dem som män. Var hövlig och artig, men erbjud dem aldrig den där ewxtra hjälpen, ge dem aldrig komplimanger för nya firsyrer eller kläder osv.
Syftet med tråden är att hjälpa män att må bättre. Ni kommer inte må bättre av att fortsätta jaga kvinnor ni ändå aldrig kommer få. Skit i dem istället. Jag har lyckats med detta, och man mår så mycket bättre. Därför vill jag hjälpa andra, eftersom jag själv känner mig så pass stark att jag kan göra det.