Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Här är tråden där vi män peppar varandra för att lära oss att skita i kvinnor

Jag kan inte se kvinnor som män. Det går bara inte. Jag erbjuder mig t ex att ta nåt som är tungt, så att hon slipper.

• Anonym (Kaffedraken)
    Peterheter skrev 2024-04-10 09:44:14 följande:
    JO det går. Jag lovar dig. Jag var också nere i träsket en gång. Allt handlar om din mentalitet, hur du tänker. En bra början är att ignorera kvinnor fullständigt. Titta inte på dem. Prata inte med dem.
    Det går inte. Jag vill titta på dom.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Peterheter skrev 2024-04-10 10:20:02 följande:
    Har du den inställningen kommer du leva ditt liv i misär. Du kommer tråna efter något du aldrig kommer få.

Det är ditt beslut, men jag tycker det är ett dumt och dåligt beslut.
    Det är ok för mig. Jag har trånat efter tjejer i hela mitt liv, och det är värt det. Jag gillar att kolla på tjejer. Det gör livet roligare.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Peterheter skrev 2024-04-10 10:34:41 följande:
    Man kan prata normalt på en arbetsplats. Utanför arbetsplatsen är det total ignorans som gäller.
    Nej, det är snarare så att utanför jobbet så kan man prata med kvinnor på ett sätt inte skulle passa sig på jobbet Flört
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-04-10 10:45:58 följande:
    De flesta män har bra relationer till kvinnor. Men det här är en bra tråd för er som av någon anledning inte klarar det. 
    Jag tycker jag är bra på att prata med kvinnor, men har svårare att få till det. Jag gnäller en del här, och kritiserar vissa kvinnor.
    Men jag är tveksam till den här tråden. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-04-10 10:48:59 följande:

Men, hjälper du inte män med sånt? Jag har hjälpt pappor med barnvagnen och min manliga kollega i rullstol att plocka ner saker. Det har inget med kön att göra utan bara att vara en normal människa med hyfs.

Jag har hjälpt kvinnor ner med barnvagnen från tåget eller bussen, och det kändes bra. Jag såg att de var tacksamma och det var roligt att kunna hjälpa kvinnorna.
Svar på tråden Här är tråden där vi män peppar varandra för att lära oss att skita i kvinnor