BIM maj 2024
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
Tog ett digitalt test imorse som sa inte gravid så då förutsätter jag att det stämmer och hoppas mensen kommer! All mensvärk har dock upphört så det är lite konstigt.
Åhh, ja det är spännande hur dagar/veckor/månader kan swisha förbi annars. Men nu, nu känns dagarna sååå långa.
Jag ska ta ett tidigt graviditetstest imorgon, då är det första dagen det eventuellt ska vara möjligt att se. Men SÅKLART vaknade jag 06 idag en lördag SUPERPIGG och nu känns morgondagen så många timmar bort, haha!
Jag skulle också önska en sladdis i framtiden! Hur gamla är dina barn?
Mina syskon är 9 och 13 år äldre, så jag är en sladdis vilket jag alltid älskat!
Spännande att följa den här tråden! Jag är på ÄL+7, BIM-6. Idag blev det brunrosa på toapappret och typ två droppar brunrosa i trosskydd. Självklart hoppas jag på nidblödning men samtidigt känner jag mig inte alls som jag gjorde min förra graviditet.. Då hade jag stickande/pirrande känsla långt ner i magen, lite molvärk och så innan BIM. Nu känner jag ingenting. SÅ drygt att vänta på att ta det där testet alltså haha..
Ja jag borde ju ha högt östrogen när jag har fertilt sekret 😍 det var därför jag anade en graviditet förra veckan, men får ju negativt på alla tester? och det känns ju konstigt att ha högt östrogen när mensen ska vara runt hörnet, då borde väl östrogenet vara väldigt lågt för att sedan gå upp igen inför nästa ägglossning?
Däremot så gick ju min temperatur upp vääldigt långsamt efter ÄL, tempen liksom trappades upp sakta under flera dagars tid efter ÄL, och det ska ju tyda på en dåligt genomförd ägglossning = brukar bero på lågt östrogen?
Jag blir galen på detta haha. Går på toa 1 gång i timmen nu för att jag tror att mensen ska komma hela tiden, ännu har den inte dykt upp? hoppet är verkligen det sista som lämnar en. 😂
Är det någon här som haft fertilt sekret när ni varit gravida förut?
Spännande att följa den här tråden! Jag är på ÄL+7, BIM-6. Idag blev det brunrosa på toapappret och typ två droppar brunrosa i trosskydd. Självklart hoppas jag på nidblödning men samtidigt känner jag mig inte alls som jag gjorde min förra graviditet.. Då hade jag stickande/pirrande känsla långt ner i magen, lite molvärk och så innan BIM. Nu känner jag ingenting. SÅ drygt att vänta på att ta det där testet alltså haha..