BIM maj 2024
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
Halloj!! Följt den här tråden sedan början av månaden men inte vågat skriva något av någon anledning, haha!
Men nu la jag till mig i listan med BIM 24/5
Hoppas på att maj fortsatt är en plus-månad med tanke på så många som plussat i denna tråd
Förstamamma, 2/5, 1:a barnet, 1:a försöket.
Igår hade jag sån molvärk som kom och gick att jag var säker på att mina blödningar är början på mens. Kom lite blödning igår, även nu igen på morgonen. Molvärken verkligen kommer och går under dagarna. Ryggvärk. Känns som mens när som helst eller så är detta början till mens. Om det inte kommer igång ordentligt ska jag testa på lördag eller söndag. Har BIM lör/sön.
Grattis till er som plussat //
Kul att se att det är så olika hur ofta ni har sex under ÄL. När vi planerade vårt första barn sa gyn att har vi sex var tredje dag så kommer vi alltid pricka ÄL, så än så länge kör vi ungefär på det för att det fortfarande ska kännas spontant och kul.
Är på ÄL+3 idag, känns pirrigt. Som att jag går runt och är lite hemligt kanske-gravid eftersom det bara är första försöket till syskon för oss så känns allt fortfarande kul och inte alls jobbigt. Jag har dock aldrig testat negativt på ett LH test när jag velat ha positivt, utan båda gångerna plussade jag direkt, så vet inte hur jag kommer reagera på det.
Igår hade jag sån molvärk som kom och gick att jag var säker på att mina blödningar är början på mens. Kom lite blödning igår, även nu igen på morgonen. Molvärken verkligen kommer och går under dagarna. Ryggvärk. Känns som mens när som helst eller så är detta början till mens. Om det inte kommer igång ordentligt ska jag testa på lördag eller söndag. Har BIM lör/sön.