Anonym (Man) skrev 2024-04-01 17:58:41 följande:
Jag tror ingenting, jag vet hur det fungerar. Du har en förvrängd bild av hur verkligheten är, har du någonsin satt en fot på en riktigt bordell? Har du någonsin köpt sex? Jag vet att svaret på bägge frågorna är Nej, ändå tror du dig ha en större kunskap än mig som handlat sex i 3 olika världsdelar. Jag har sett hur det fungerar first hand. Och du har ingen aning, du har skaffat dig din uppfattning genom vänstervridna reportrars snevridna ögon som skriver artiklar för att främja deras egna agenda.
För övrigt finns det gott om män som behöver mjukas upp och charmas för att gå till sängs med en kvinna, du har bara inte upplevt det själv. Det är de kvinnor vars män börjat tröttna på att ligga med dem. Män som vars biologi börjat göra dem påmind om att grannkärringen är vackrare.
Incels är män med dåligt självförtroende, de klarar inte av det sociala spelet som behövs tillsammans med drinken för att få komma till. Det är män med gott självförtroende som bjuder vanliga kvinnor på en drink och sen får ligga, många gifta kvinnor som faller för charmen av dessa ståliga herrar också varje dag, men det skulle ju aldrig du göra, det förstår jag...
Gå lite längre fram i historien än stenåldern så kommer du hitta gott om våldtäkter... vikingatiden t.ex.
Nej, det är DU som fått en helt vrickad bild av verkligheten efter alla dina sexköp. Vanliga kvinnor är inte som dina horor i Amsterdam. Vanliga kvinnor tar nämligen inte betalt för att pippa.
Det är du själv som skulle testa att blicka lite utanför din egen tragiska lilla torskbubbla.
Fast du pratade om sexualitet och kåthet. Detta har män naturligt och behöver inte manipuleras till att känna den. Sen att det finns blyga män som inte vågar ta initiativ är en helt annan femma.
Exakt. Det är det sociala och mannens personlighet som kvinnor tänder på, inte att de får en drink och sedan skulle byta detta mot sex vilket du först påstod.
Drinkar är inte nödvändigt alls, annat än för en minoritet av barhoror i Thailand då kanske.
Jag ligger inte med promiskuösa män som försöker förföra utan att bry sig om en på riktigt. Sånt finner jag inte sexuellt attraktivt. Kan möjligen finnas vissa lössläppta fruntimmer som attraheras av horaktiga män som ligger rundor. För mig är det nästan lika avtändande som torskeri.
Vikingatiden representerar inte vår ursprungliga natur. Det är inte naturligt att våldta, annat än för riktigt störda män. Om det varit naturligt så skulle majoriteten av män våldta även idag och inga lagar upprättats mot det.