Kvinnors syn på bisexuella män
Många kvinnor här på FL verkar ha en väldigt negativ för att inte säga föraktfull inställning till bisexuella män. Samma personer hävdar ofta bestämt at de inte är homofoba, men har inga problem med att säga att de "'äcklas" av en man som har eller har haft sex med en annan man. För mig som man framstår den här inställningen som väldigt märklig. En sak är om man inte attraheras av en person pga av deras fysiska attribut - jag har full förståelse för att heterosexualla kvinnor i allmänhet inte attraheras av män som är "fjolliga", men dessa kvinnor verkar tycka att även en man som är manlig och helt heterosexuell i sin utstrålning plötsligt blir direkt motbjudande om han yppar att han haft sex med män (om än bara som ett ungdomligt experiment). Jag tänder inte själv på kvinnor som är butch eller tydligt mer lesbiska än hetero, men vore jag för övrigt attraherad av en kvinna skulle det inte röra mig ryggen om hon hade haft sexuella erfarenheter med en kvinna. Det påverkar för min del inte en sekund huruvida hon är kvinnlig eller inte för mig. Så varför tänker (en del) kvinnor så här?