• Anonym (Hm)

Kvinnors syn på bisexuella män

Har samma syn på människor oavsett deras sexuella läggning, Bryr mig inte om deras läggning

• Anonym (Hm)
    Mandel skrev 2024-03-28 13:17:46 följande:

Jag personligen tycker att folk i allmänhet är väldigt inskränkta och dömande just när det gäller sex.
    Jag är inte bi, men ägnar mig åt annat som inte riktigt faller folk i smaken. Är visserligen 50, men har äntligen fått prova på och leva ut fantasier jag drömt om i många år, men då varit omgiven av inskränkta människor som inte ville testa.

Lite nyfiken. Hur vet andra vilka dina fantasier är? 
  • Anonym (Hm)
    Mandel skrev 2024-03-28 13:17:46 följande:

Jag personligen tycker att folk i allmänhet är väldigt inskränkta och dömande just när det gäller sex.
    Jag är inte bi, men ägnar mig åt annat som inte riktigt faller folk i smaken. Är visserligen 50, men har äntligen fått prova på och leva ut fantasier jag drömt om i många år, men då varit omgiven av inskränkta människor som inte ville testa.

Lite nyfiken. Hur vet andra vilka dina fantasier är? 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-28 15:32:21 följande:
    Här ser man att det är skillnad på folk. När jag skrev att min syster sa att jag är bög, men hennes väninnor inte lesbiska, så fick jag tummen ner. Du skriver samma sak, att många anser att bisexuella män egentligen är gay, men du är kvinna så du får inte tummen ner.
    Det blir tummar både upp och ner i olika trådar, det säger inte något
  • Anonym (Hm)

Det är omöjligt att veta vilka mannen haft sex med eller med hur många

Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män