Anonym (Jensa) skrev 2024-03-29 10:55:01 följande:
Men herregud, hur mår du egentligen? Fråga nr 3 löd "Har brukandet gått ut över arbetet?" Och sen frågade du vad jag baserar svaret på, vilken jag svarade att jag baserar det på vad jag har sett och vad han har berättat. Rätt så tydligt och uppenbart svar.
Självklart kan jag hänvisa till en rad massa exempel men varför ska jag göra det för dig? Jag har ju ingen skyldig att berätta för dig, så vad menar du egentligen?
Det enda löjliga här är dina aggressionsproblem kompis.
Fast dr that du ju. Som anonym kan du berätta allt. Så vänligen ge dina rad av exempel. Han har kvar sin anställning, eller hur? Så hur kommer sig det om alla dina rader av exempel stämmer?
Såhär är det. Världen över avkriminaliserat samt legaliserat cannabis. Man har ifrån svenskt håll endast jämfört sig emot den mest drabbaste staden... Men man berättat inte att fentanyl samt korrupta företag ökar thc utöver cannabisens normala värden. Men plöjer rakt av med det absolut värsta av allt här inlandet.
Nej, jag tycker inte att det är rätt att personen kör påverkad då hastigheterna inte accepterar det i just detta nu.
Men då jag själv är 10 årig gammal brukare av hash så vet jag en hel del och det är nr 1,hastigheterna hade till Transportstyrelsens glädje kunnat minska med extremt mycket. Även så är man även mer detaljerad och noggrann, om man har ett vardags bruk. Då man vill göra sitt bästa ifrån sig. Men det accepteras inte av landet Sverige.
När man har lärt sig relationen till sitt brukande samt att fungera på arbetsmarknaden så bör det respekteras. (Nej jag vet att det inte är så idag, avundsjuka personer springer gärna och anmäler personen.)
Men faktum är att (och det är det sjukaste) för man blir paranoid i ett sådant felaktigt land som Sverige pga alla som tror sig veta bättre alt är mer värda samt vetande.. men dessa sistnämnda är dom som blir än mer aggressiva samt paranoida.
Personligen så kunde jag se saker ur flera synvinklar och även säga ifrån när det hela var fel. Men ni paragraf ryttare... Ni springer med handen uppe för livet och därmed får ett godkänt erkännande utan att djupare förstå överhuvudtaget vad ni har gjort.
Någon som röker cannabis bryr sig mera än, en person som har allt sitt på det torra samt har ekonomisk säkerhet dvs ni kan behandla folk hur som helst för även om ni förlorar på det så klarar ni er.
Rökare känner av vibrationerna och kan lättare försöka ställa saker till det rätta. Någon som ni inte klarar då endast erat eran ego styr i första hand samt klapp på axeln endast kan bekräfta era handlingar utav andra. (Vilket är sjukt pinsamt) Samt inte alls existensiellt berättigad någonstans utan endast tacksamt utifrån system, regler samt följande av att andra människor är mer värda än er själva. Men jag vet att ni inte förstår detta. Därmed så startar man en tråd här och frågar... Då man någonstans känner att detta är ju egentligen inget problem, rent existensiellt, men ur lagens perspektiv.
Har bara en mening att säga, väx upp ur dina små skor och se personen för vad den är... Men klart jag har inga höga förhoppningar om att du som är bekräftelse sökande skulle klara av det.
Men vem vet, du kanske kan förvåna mig!?