Du som är kvinna, vet du hur det är att vara man,
hur det är att ha kuk, och hur det känns angående det manliga egot och manlig stolthet?
hur det är att ha kuk, och hur det känns angående det manliga egot och manlig stolthet?
Även andra manliga grejer orelaterat till penis kan jag leva ut genom min fästman. Lyfta 100kg i bänkpress tex...Jag lyfter 62,5kg efter 8 års träning. Tog 2 månader med mitt program/pepp för att han skulle kunna 100kg...dessutom lätt. 1 års träning och han (jag) lyfter 130kg utan att känna att det där är absolut max ens.
Jag vet inte hur det är att vara man, helt enkelt för att jag inte är man.
Jag vet inte heller hur det är att vara en annan kvinna så jag kan inte på något sätt representera hur alla andra kvinnor tänker och känner.
Är det här en sådan där woke-relaterad kuggfråga där man får efter sig en mobb om man levererar fel svar? Frågar åt en vän?
Jag som man vet inte heller hur det är att vara man!
Jag vet bara hur det är att vara Jag!
Begåvad fråga till att börja med ....
Begåvad fråga till att börja med ....
det är klart att ingen kvinna vet hur det känns att vara man, ha kuk eller manligt ego och manlig stolthet. Det är därför en onödig fråga. Den ställs naturligtvis från den vinkeln att ts anser att kvinnor tror sig veta allt om män och då sårar mäns Egon med flit. (Då ts lägger till andra fluff-saker såsom manliga egot och manlig stolthet)
Vilket är extremt dömande och falskt. Personen berättar då att denne också vet allt om hur kvinnor tänker och tycker. Trots att det också är falskt men projicerar sina tankar på kvinnor och anser dessa vara hycklare (fast det egentligen bara är ts som uppvisar hyckleriet. Projiceringen sker för att ts anser sig själv vara ofelbar, har ett bräckligt ego, pratar på ett sätt där denne representerar alla män (för att gömma sig bakom) dvs en typisk toxisk narcissist.
Ergo: Bara ytterligare ett sätt att berätta hur dumma alla kvinnor är och att det är så synd om män. (Pga kvinnor)