Inlägg från: Anonym (Jiwengriven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jiwengriven)

Du som är kvinna, vet du hur det är att vara man,

Anonym (Kalle) skrev 2024-03-06 13:03:15 följande:

Vet TS hur det är att vara kvinna? Jag har ingen susning, kan bara gissa.

Jag anar att ts vet allt om det. Bättre än kvinnorna själva. 
  • Anonym (Jiwengriven)
    Anonym (Lift Action) skrev 2024-03-06 13:05:23 följande:
    Vet du hur det känns för män när de inte tas på allvar, blir förminskade, och kvinnor direkt ska jämföra och göra det till en tävling?
    Representerar du alla män?
  • Anonym (Jiwengriven)
    Anonym (?) skrev 2024-03-06 22:27:42 följande:

Begåvad fråga till att börja med ....

Eller hur! Bara ytterligare ett sätt att berätta hur dumma alla kvinnor är och att det är så synd om män. (Pga kvinnor)
  • Anonym (Jiwengriven)
    Anonym (?) skrev 2024-03-06 23:17:14 följande:
    Och detta grundar du på????
    Var det slut på medicin i skåpet i morse?
    Kan du låta människor ha åsikter på egna tyckanden?
    På trådstarten:
    Du som är kvinna, vet du hur det är att vara man,

hur det är att ha kuk, och hur det känns angående det manliga egot och manlig stolthet?

det är klart att ingen kvinna vet hur det känns att vara man, ha kuk eller manligt ego och manlig stolthet. Det är därför en onödig fråga. Den ställs naturligtvis från den vinkeln att ts anser att kvinnor tror sig veta allt om män och då sårar mäns Egon med flit. (Då ts lägger till andra fluff-saker såsom manliga egot och manlig stolthet)

Vilket är extremt dömande och falskt. Personen berättar då att denne också vet allt om hur kvinnor tänker och tycker. Trots att det också är falskt men projicerar sina tankar på kvinnor och anser dessa vara hycklare (fast det egentligen bara är ts som uppvisar hyckleriet. Projiceringen sker för att ts anser sig själv vara ofelbar, har ett bräckligt ego, pratar på ett sätt där denne representerar alla män (för att gömma sig bakom) dvs en typisk toxisk narcissist. 

Ergo: Bara ytterligare ett sätt att berätta hur dumma alla kvinnor är och att det är så synd om män. (Pga kvinnor)

• Anonym (Jiwengriven)
    Anonym (Lift Action) skrev 2024-03-07 08:44:15 följande:

Resultaten är talande. Inget nytt där inte. Många kvinnor saknar ödmjukhet.

"Det är så synd om män pga alla dumma kvinnor" återigen.

jag är man för övrigt.
  • Anonym (Jiwengriven)
    Anonym (Lift Action) skrev 2024-03-07 14:03:18 följande:
    Man kan se en tydlig arrogans, och att män inte tas på allvar. Annars hade svaren sett annorlunda ut.

Jag tycker trådstarten är arrogant. Är det för att män är arroganta menar du? Jag skulle själv aldrig starta en sån här tråd.

Du gör det hela tiden för att kabla ut budskapet: "Det är så synd om män för att kvinnor är så dumma"

• Anonym (Jiwengriven)
    Anonym (Lift Action) skrev 2024-03-07 14:36:49 följande:
    Jag vet att män inte vet hur det är att vara kvinna. Om en kvinna gjort en sån här tråd så hade jag röstat på nej, jag vet inte. Kanske hade skrivit en kommentar. Den hade inte sett ut som de gör här.
    Du bedriver forskning alltså? Jag skulle antagligen fnissat och svarat "ja" i en sån tråd. Du bara letar efter sätt att bekräfta dina fördomar om kvinnor och berätta för alla andra "det är så synd om män pga dumma kvinnor"

Berättar mer om dig än om kvinnor. Du kommer aldrig att förstå det då det vore alltför smärtsamt att såra ditt bräckliga ego.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Du som är kvinna, vet du hur det är att vara man,