Inlägg från: Anonym (Lift Action) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lift Action)

Du som är kvinna, vet du hur det är att vara man,

hur det är att ha kuk, och hur det känns angående det manliga egot och manlig stolthet?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som är kvinna, vet du hur det är att vara man,
  • Anonym (Lift Action)
    Anonym (Suck) skrev 2024-03-06 12:54:17 följande:

Självklart inte.
    vet du hur det är att vara kvinna och alla utmaningar vi möter i vardag och kropp?

Vet du hur det känns för män när de inte tas på allvar, blir förminskade, och kvinnor direkt ska jämföra och göra det till en tävling?
  • Anonym (Lift Action)

Resultaten är talande. Inget nytt där inte. Många kvinnor saknar ödmjukhet.

• Anonym (Lift Action)
    Anonym (Jiwengriven) skrev 2024-03-07 13:11:01 följande:
    "Det är så synd om män pga alla dumma kvinnor" återigen.

jag är man för övrigt.
    Man kan se en tydlig arrogans, och att män inte tas på allvar. Annars hade svaren sett annorlunda ut.
  • Anonym (Lift Action)
    Anonym (Trött) skrev 2024-03-07 14:16:29 följande:
    Hur skulle svaren vara då? Att kvinnor vet hur det är att vara män? Det är ju bara dumt. Vet du hur det är att vara en kvinna? Vet du hur det är att ha mens å dö av kramper och smärta varje månad? Nej. Jag behöver inte tycka synd om dig då jag har mina egna problem. 
    Det enda rätta svaret är att kvinnor inte vet hur det är att vara man.
  • Anonym (Lift Action)
    Anonym (Trött) skrev 2024-03-07 14:33:34 följande:

Måste du ha nån annan som säger det åt dig? 

Ok. Kvinnor vet inte hur det är att vara män. Män vet inte hur det är att vara kvinnor.

Hoppas jag har förklarat det tydligt för dig :)

Jag vet att män inte vet hur det är att vara kvinna. Om en kvinna gjort en sån här tråd så hade jag röstat på nej, jag vet inte. Kanske hade skrivit en kommentar. Den hade inte sett ut som de gör här.
  • Anonym (Lift Action)
    Anonym (Lina) skrev 2024-03-07 14:41:43 följande:
    Tur att ,män som du finns och vågar säga emot all incel nonsens som dyker upp här. Det visar att det finns bra och vettiga män trots allt.
    Visste du inte det innan?
  • Anonym (Lift Action)
    Anonym (Jiwengriven) skrev 2024-03-07 15:09:24 följande:
    Du bedriver forskning alltså? Jag skulle antagligen fnissat och svarat "ja" i en sån tråd. Du bara letar efter sätt att bekräfta dina fördomar om kvinnor och berätta för alla andra "det är så synd om män pga dumma kvinnor"

Berättar mer om dig än om kvinnor. Du kommer aldrig att förstå det då det vore alltför smärtsamt att såra ditt bräckliga ego.
    Fick idén till tråden när jag läste hur kvinnor resonerar om män i en annan tråd. Forskning? Nej, jag ser bara hur det ser ut.
  • Anonym (Lift Action)
    Mandel skrev 2024-03-07 15:14:25 följande:
    Du hade säkert fått en annan respons om du skrivit att JAG upplever ditten eller datten. JAG känner si eller så. JAG har blivit vad det nu är du blivit. Och med frågan - Är det någon mer som haft/upplevt det som jag råkat ut för? Varför ens blanda in kön i frågeställningen?

Felet du och många andra män gör här är att ni klumpar ihop alla individer till 2 grupper baserat på kön istället för att ta till er att alla män tänker inte likadant likväl som alla kvinnor inte heller gör det.

Det skrivs ex att kvinnor förtrycker män. Män är ensammare än kvinnor osv.
    Skriv jag blev förtryckt av min syster eller jag är väldigt ensam. Då hade du fått alla möjliga bra och användbara tips på hur du ska tackla din syster och hur du kan komma ut ur din ensamhet.
    Men när man gör det till en könsfråga och enkom att handla om sex och tror att man själv skulle må bättre i sin ensamhet om man minsann vet att andra av det motsatta könet också mår dåligt i sin ensamhet - ingen får ligga oavsett kön. Önskar man andra olycka är man tyvärr inte en frisk individ - och det oavsett kön!

Varför inte försöka skapa gemenskap och förståelse tillsammans med andra individer i samma situation och med samma upplevelser oavsett kön på individen? Eftersom det finns både män, kvinnor och hen som inte har sex, som inte har vänner, som lider av psykisk ohälsa, som är arbetslösa osv.
    Sök stöd i människor i liknade situation och sluta se det som en könsfråga när det är en människofråga. 

En idiot är en idiot oavsett kön, sexuell läggning, religion, hudfärg, politisk tillhörighet osv.
    För att det är en könsfråga. Det finns de som låtsas som att det inte är det.

Intressant att du nämner förståelse. Just det som det är bristvara på om män visar minsta tecken på svaghet eller att må dåligt. Jag tror många män skulle ha en ljusare syn på livet och kvinnor om kvinnor lugnade sig lite och var lite schyssta.
Svar på tråden Du som är kvinna, vet du hur det är att vara man,