Inlägg från: Auditanne |Visa alla inlägg
  • Auditanne

Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?

Anonym (Då) skrev 2024-04-03 18:39:14 följande:
    Och med din logik så är det okej om kvinnor sänker sina krav. 
    Nej, det har jag aldrig varken sagt eller menat. Dålig är du på att tolka text ser jag. Tröttsam är du. 
  • Auditanne
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:02:53 följande:
    Och det är då ett privilegium om man andra får ha sex med en. 
    Ja, det kan man välja att kalla det. Det är ingen rättighet iallafall och bör aldrig bli det heller. Ingen ska behöva ställa upp på sex med någon de inte tycker om. Detta är naturvidrigt. 
  • Auditanne
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:04:16 följande:
    Då skulle man kunna säga att det er erat ansvar att anpassa er mer till männen så det blir lika mellan könen 
    Det beror på vad det är för män. Vi kommer inte att anpassa oss eller göra oss fina för några oattraktiva män. Och även män har ett ansvar att hålla sig snygga och socialt kompetenta om de vill ha flickvänner. 
  • Auditanne
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:06:19 följande:
    Och då handlar det om ett privilegium om en kvinna får bra valmöjligheter 
    Ja, det handlar inte om några rättigheter iallafall. Kvinnor har inte några rättigheter till sex de heller. 
  • Auditanne
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:09:21 följande:
    Och då är det obehagligt när ni inte kan acceptera ett scenario där män och kvinnor har liknade valmöjligheter när det handlar om sex. 
    Sex skulle inte vara en rättighet enligt er
    Nej, märkligt påstående från dig som jag aldrig yttrat.

Jag bryr mig inte om vad män har för valmöjligheter. De har ansvar över sitt eget liv och om de vill försöka göra sig attraktiva för kvinnor i syfte att öka sitt värde på partnermarknaden.
  • Auditanne
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:12:24 följande:
    Och det är fel då när du blir sur för sex ska inte vara en rättighet 
    Jag har inte blivit sur över något som handlar om sexuella rättigheter. Du pratar en massa osammanhängande goja här. Sluta med det. 
  • Auditanne
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:13:59 följande:
    Mer grisigt när du inte kan acceptera att män får ha egna känslor och vilja 
    Skitsnack från dig som sagt och halmgubbar. Jag har aldrig påstått att ni inte får ha känslor. Ren lögn från dig. 
  • Auditanne
    Anonym (Då) skrev 2024-04-04 13:20:59 följande:
    Så i lagboken så står det att du får lägga skulden på någon och att du får kalla det "skylla sig själv"?
    Men andra personer får inte föreslå hur kvinnor ska göra istället? 
    Nej, nåt sånt står inte i lagboken. Förstår inte ens varför du tar upp denna. Irrelevant trams från dig igen.

Jo, du får föreslå hur mycket du vill men kvinnor kommer ändå inte att välja oattraktiva män till partners. 
  • Auditanne
    Anonym (Då) skrev 2024-04-10 13:35:54 följande:
    Och i så fall då, så borde ni inte snacka om att det handlar om rättighet till kvinnors kroppar. 
    Sex skulle inte vara rättvist och männen ska inte bryr sig om kvinnor har sämre val ån dom heller hur?
    Ni vill att man ska förstå kvinnors val men du erkänner att du bryr dig inte om männen har sämre valmöjligheter än kvinnorna
    Jo, jag kommer att påpeka detta gång på gång för de störda män som inte tycks fatta just detta - att sex inte är en rättighet, hur svulten man är känner sig på det planet.

Tror knappast att män tänker på vem som har flest valmöjligheter, med undantag för incelsen som tycks besatta av detta ämne.

Nej, varför skulle jag bry mig om mäns valmöjligheter till sex? Det ligger inte på mitt ansvar som sagt. Bryr mig inte heller om kvinnors utbud. Det är deras liv och inte mitt.
  • Auditanne
    Anonym (Då) skrev 2024-04-10 14:30:19 följande:
    Och i så fall borde du kunna acceptera ett scenario där andra personer får en fördel att få sex.
    Då plötsligt ska det handla om att kvinnor ska ha rätt till sina kroppar. 
    Det ska aldrig handla om att sex är ingen rättighet då. 
    Då plötsligt ska man tänka på vad kvinnor vill och kvinnor ska få behålla sin fördel.

Du låtsas inte ens som att du accepterar ett sådant scenario även om det bara är hypotetiskt. 
    Trams och goja från dig som vanligt. Har aldrig någonsin påstått att kvinnor ska ha rätt till några särskilda fördelar när det kommer till sex och relationer. Lägg ner dina löjliga halmdockor för du är enbart tröttsam.
Svar på tråden Hur stoppar vi det sexuella matriarkatet?