Gift man, jag och partnern ca 50 år båda.
Sex hos oss består i princip till 100 procent att jag ger henne först smek på rygg och svank, nacke, mage etc, därefter om hon accepterar det att jag henne oral stimulering vilket om nästan alltid vill, och därefter vill hon bli penetrerad vaginalt.
Att hon ger mig oralt av sker kanske 5 gånger av hundra, och då på mitt initiativ. Att det skulle ske oral stimulering på mig på hennes initiativ helt och hållet sker möjligen 1 gång per hundra, eller snarare än mindre...
Vi har sex några gånger i månaden, ca 2 gånger per månad i snitt. Jag hade nog gärna gjort det lite tätare men hon vill inte.
Att det är mycket stor "obalans" mellan oss avseende oral stimulering känns lite trist men å andra sidan så njuter hon väldigt mycket av att få oral stimulering av mig men hon är inte särskilt duktig att ge mig...
Så det är ingen större förlust för mig till följd av hennes bristande förmåga. Dessutom njuter jag väldigt mycket av att ge henne och det gör mig väldigt upphetsad så där blir det win-win.
Däremot de få gånger hon ger mig känns hennes engagemang och njutning av det tämligen obefintligt. Enda undantaget är de få gånger hon är väldigt väldigt kåt, då verkar hon faktiskt tycka det är lite trevligt.
Vi är alla olika och exakt 50/ 50 rättvisa är som ni förstår inte vitsen för mig med sex och jag tror inte att hon ens reflekterat över att jag skulle vilja få oralsex oftare...