• Anonym (Anonym)

Suga kuk

Om du är kille; hur ofta har du blivit avsugen av flickvän eller andra?

Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

Hade gärna haft statistik hur vanligt det är/hur vanligt det är att inte vilja det osv efter en diskussion med en vän ikväll..

• Svar på tråden Suga kuk
  • Tobben
    Anonym (0-2 ggr om dagen) skrev 2024-03-03 15:10:50 följande:
    Urk. När män gör så och kräver istället för att bara tacksamt ta emot så tar det borde det roliga/fina i att få ge tycker jag. 
    Så är det oavsett vilket kön det är på den som är för krävande.
  • Anonym (Utan)
    Anonym (3) skrev 2024-03-03 10:01:17 följande:
    Jag håller med. Synd om alla som tycker om oralsex men aldrig får det av sin partner.
    Jo, jag skulle vilja uppleva det, men frun gör det inte. För henne är det förknippat med press och tvång med en tidigare pojkvän.
  • Anonym (Utan)
    Anonym (3) skrev 2024-03-03 01:47:45 följande:

Blir mycket oftare avsugningar och slick här än trist in-ut-sprut
    Sväljer gärna satsen då det är smidigast. Som extrakrydda gör jag gärna prostatatömning ihop med avsugningen då och då, mannen jag är ihop med nu verkar inte så pigg på det och det är okej det med.
    Men skulle aldrig vilja vara ihop med en man som mest vill  penetrera och inte är lika pigg på att få och ge oralsex. Vi skulle inte vara kompatibla sexuellt.

Hur gör du prostatatömning?
  • Anonym (?)

En enda kvinna provade att fingra mig i röven under alla mina år .... Det fingret åkte bort direkt. Jävligt obehagligt faktiskt.

• Anonym (Man 53 år make)

Gift man, jag och partnern ca 50 år båda.

Sex hos oss består i princip till 100 procent att jag ger henne först smek på rygg och svank, nacke, mage etc, därefter om hon accepterar det att jag henne oral stimulering vilket om nästan alltid vill, och därefter vill hon bli penetrerad vaginalt.

Att hon ger mig oralt av sker kanske 5 gånger av hundra, och då på mitt initiativ. Att det skulle ske oral stimulering på mig på hennes initiativ helt och hållet sker möjligen 1 gång per hundra, eller snarare än mindre...

Vi har sex några gånger i månaden, ca 2 gånger per månad i snitt. Jag hade nog gärna gjort det lite tätare men hon vill inte.

Att det är mycket stor "obalans" mellan oss avseende oral stimulering känns lite trist men å andra sidan så njuter hon väldigt mycket av att få oral stimulering av mig men hon är inte särskilt duktig att ge mig...
    Så det är ingen större förlust för mig till följd av hennes bristande förmåga. Dessutom njuter jag väldigt mycket av att ge henne och det gör mig väldigt upphetsad så där blir det win-win.
    Däremot de få gånger hon ger mig känns hennes engagemang och njutning av det tämligen obefintligt. Enda undantaget är de få gånger hon är väldigt väldigt kåt, då verkar hon faktiskt tycka det är lite trevligt.

Vi är alla olika och exakt 50/ 50 rättvisa är som ni förstår inte vitsen för mig med sex och jag tror inte att hon ens reflekterat över att jag skulle vilja få oralsex oftare... Rynkar på näsan

• Anonym (69"-man)

I mitt första riktiga förhållande hände det typ en gång var tionde år att hon hade min kuk i munnen en liten stund. Jag saknade inte att bli avsugen och hon ogillade det så ingen stor sak. När det tog slut korsade mitt liv ett antal kvinnor under en kortare period. Ungefär hälften av dem hade kuken i munnen vid något tillfälle men ingen regelrätt avsugning.
    När jag träffade kvinnan i mitt liv så sög körde vi 69an från start till mål första gången vi hade sex. Hon uppskattar att suga så det har varit en liten del i förspelet men eftersom jag inte tycker det är superhett så blir det aldrig rena avsugningar. Däremot så ändrade hon teknik i slutet av pandemin. Å FY FAN! DET VAR PLÖTSLIGT HELT JÄVLA MAGISKT. Vi är båda typen som uppskattar att ge så detta blev också en del av sex som helhet men nu vet jag att hon kan få mig att avsluta med munnen. 

• Anonym (000)
    Anonym (69"-man) skrev 2024-03-03 17:15:32 följande:

I mitt första riktiga förhållande hände det typ en gång var tionde år att hon hade min kuk i munnen en liten stund. Jag saknade inte att bli avsugen och hon ogillade det så ingen stor sak. När det tog slut korsade mitt liv ett antal kvinnor under en kortare period. Ungefär hälften av dem hade kuken i munnen vid något tillfälle men ingen regelrätt avsugning.
    När jag träffade kvinnan i mitt liv så sög körde vi 69an från start till mål första gången vi hade sex. Hon uppskattar att suga så det har varit en liten del i förspelet men eftersom jag inte tycker det är superhett så blir det aldrig rena avsugningar. Däremot så ändrade hon teknik i slutet av pandemin. Å FY FAN! DET VAR PLÖTSLIGT HELT JÄVLA MAGISKT. Vi är båda typen som uppskattar att ge så detta blev också en del av sex som helhet men nu vet jag att hon kan få mig att avsluta med munnen. 

Vilken teknik hade hon före och vilken hade hon efter att hon ändrade?
  • Poison82

Ja hur ofta, svårt att svara på tycker jag. 
    Bakgrund är iaf att jag är 41, ganska nyskild med nytt förhållande sen i somras. Har alltid gillat att suga kuk men varit ihop med få som vill slicka så då har jag lite tappat intresset. Aldrig svalt satsen förut.
    Till mitt nuvarande förhållande nu då. Jag smakar relativt ofta på honom, ibland bara 1 minut och ibland mycket längre, sker nog iaf 2 ggr per vecka och 3 ggr så pass att han kommit och jag tagit satsen i munnen. Jag gör det både för jaggillar det och han gillar det. Han slickar dessutom gärna mig med

• Anonym (3)
    Anonym (Utan) skrev 2024-03-03 16:48:29 följande:
    Hur gör du prostatatömning?
    Suger samtidigt som jag först masserar utanpå anus med glidmedel eller mycket saliv för att sen för upp ett finger, oftast höger långfinger. Masserar lätt med fingret mot prostatan som sitter mot könet en liten bit in. Man känner den lätt då den inte är lika mytisk som kvinnans g-punkt. När mannen kommer så drar prostatan ihop sig samtidigt som han ejakulerar. 
    Enligt de jag gjort det på så ska det vara en orgasm helt utöver den vanligaOskyldigSkrattande
  • Anonym (ABC)

Alla gillar inte det kanske

Svar på tråden Suga kuk