Inlägg från: Anonym (000) |Visa alla inlägg
  • Anonym (000)

Suga kuk

Auditanne skrev 2024-03-02 07:03:00 följande:
    Ungefär lika ofräscht som den här trådstarten. 
    Vad är det som är ofräscht med trådstarten?
  • Anonym (000)

Suger ofta av min man. Han kommer väldigt snabbt då. Tycker om att suga.

• Anonym (000)

Älskar min mans kuk. Den är så fin, särskilt när den är hård, och härlig att ha i munnen. Tycker synd om de män som aldrig får en avsugning av sin partner.

• Anonym (000)
    Anonym (69"-man) skrev 2024-03-03 17:15:32 följande:

I mitt första riktiga förhållande hände det typ en gång var tionde år att hon hade min kuk i munnen en liten stund. Jag saknade inte att bli avsugen och hon ogillade det så ingen stor sak. När det tog slut korsade mitt liv ett antal kvinnor under en kortare period. Ungefär hälften av dem hade kuken i munnen vid något tillfälle men ingen regelrätt avsugning.
    När jag träffade kvinnan i mitt liv så sög körde vi 69an från start till mål första gången vi hade sex. Hon uppskattar att suga så det har varit en liten del i förspelet men eftersom jag inte tycker det är superhett så blir det aldrig rena avsugningar. Däremot så ändrade hon teknik i slutet av pandemin. Å FY FAN! DET VAR PLÖTSLIGT HELT JÄVLA MAGISKT. Vi är båda typen som uppskattar att ge så detta blev också en del av sex som helhet men nu vet jag att hon kan få mig att avsluta med munnen. 

Vilken teknik hade hon före och vilken hade hon efter att hon ändrade?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (000)
    Anonym (3) skrev 2024-03-04 10:45:31 följande:
    Jag gissar att det är så personen menar..
    Jag bor själv i Östergötland och jag upplever inte att det finns en massa sekter här eller att folk är prydare än andra, bara för att vi gränsar till Småland.
Svar på tråden Suga kuk